AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #1 Skrevet 20. november 2024 Søker et sted å lese på, helst med peis og kaffe. For å komme meg ut. Finnes det noe slik kafé, som er koselig rolig og lun? Anonymkode: 7c576...03c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #2 Skrevet 20. november 2024 Vinkontoret (tidl. Kontoret) har peis og er koselige lokaler. Vet ikke om de har kaffe, men regner med det.. Anonymkode: d4ba2...9f4
gard Skrevet 6. januar #3 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 23.23): Vinkontoret (tidl. Kontoret) har peis og er koselige lokaler. Vet ikke om de har kaffe, men regner med det.. Anonymkode: d4ba2...9f4 Vinkontoret er lagt ned. Det er overtatt av Mm Café & Bar - jeg vet ikke om de drifter det på samme måte som før
gard Skrevet 6. januar #4 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 9.52): Søker et sted å lese på, helst med peis og kaffe. For å komme meg ut. Finnes det noe slik kafé, som er koselig rolig og lun? Anonymkode: 7c576...03c Tenker du på dagtid? Du kan dra til Sirkus Renaa på Lagårdsveien - de har åpen peis, store vinduer og mye godt å velge fra. Utover det kommer jeg faktisk ikke på plasser med peis. Men du kan få kaffe og lese bok på f.eks. Helmer Te og kaffe, Sirkus Renaa i Østervåg, Flamingo i Søregata etc
Gjest issoras Skrevet 6. januar #5 Skrevet 6. januar Bacchus er jo veldig koselig selv om de ikke har peis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå