AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Etter fødsel har jeg fått et litt ekkelt "problem". Når jeg fiser, spesielt når jeg sitter, så går fisen inn i vagina.. er dette normalt? Hva kan forårsake det og kan det fikses på noen måte? Skjønner jo at det ikke er farlig eller noe, men jeg synes det er ganske ekkelt. Anonymkode: 4f1a7...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Dette handler vel mer om at rumpa er blitt "vassen". Altså at når du sitter så er setemuskulaturen og rumpa flatklemt og luften på rømme den veien det er enklest, altså furene som kommer i mellom kjøttet når du sitter ned. Tenker at dette er noe som kan fikses med aktivitet. Anonymkode: b4ca5...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette handler vel mer om at rumpa er blitt "vassen". Altså at når du sitter så er setemuskulaturen og rumpa flatklemt og luften på rømme den veien det er enklest, altså furene som kommer i mellom kjøttet når du sitter ned. Tenker at dette er noe som kan fikses med aktivitet. Anonymkode: b4ca5...a0d Det har jeg faktisk aldri tenkt over, men det kan godt være! Hva slags aktivitet bør jeg gjøre da? Anonymkode: 4f1a7...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Helt vanlig Anonymkode: e0336...774 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Å styrke sete muskulaturen, rumpen og mage. Anonymkode: b4ca5...a0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Å styrke sete muskulaturen, rumpen og mage. Anonymkode: b4ca5...a0d Takk for tips! Anonymkode: 4f1a7...f9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Ikke glem bekkenbunnen! Anonymkode: ba4bc...8d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter fødsel har jeg fått et litt ekkelt "problem". Når jeg fiser, spesielt når jeg sitter, så går fisen inn i vagina.. er dette normalt? Hva kan forårsake det og kan det fikses på noen måte? Skjønner jo at det ikke er farlig eller noe, men jeg synes det er ganske ekkelt. Anonymkode: 4f1a7...f9b Hvordan kan tarmgass gå fra anus og inn i skjeden...? Anonymkode: 1a5c0...245 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke glem bekkenbunnen! Anonymkode: ba4bc...8d3 Bekkenbunnen trener jeg naturligvis, men kan nok fokusere mer på rumpe som nevnt over. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan kan tarmgass gå fra anus og inn i skjeden...? Anonymkode: 1a5c0...245 De er jo ikke så langt fra hverandre, tydeligvis er det mulig. 🤷♀️ Anonymkode: 4f1a7...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan kan tarmgass gå fra anus og inn i skjeden...? Anonymkode: 1a5c0...245 Enkelt, gassen vandrer fra hulrom 1, med en smule trykk. Når den presses ut så vil den vandre dit det er lettest, over mellom kjøttet mellom sprekker( kjønnsleppene) og inn i hulrom 2. Se for deg en vassen masse som fester seg til underlaget, ja som en sugekopp. Der det kommer luft ut av et hull i midten, der er også ett hull til der, hvor tror du luften vil vandre når den kommer ut av hull 1? Er hud og muskler fastere så vil det kanskje ikke rumpa "suge" seg fast og da vil jo gassen heller vandre oppover rumpesprekken! Anonymkode: b4ca5...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå