AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Vi skal ha overnattingsgjester fra lille julaften til første juledag, og jeg vil gjerne at disse rommene skal stå klare i god tid. Kan jeg ha på rent sengetøy allerede neste uke, og så legge over sengeteppe, eller bør jeg vente med det til like før de kommer? Anonymkode: ba81b...771 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Hvorfor? Tar jo 2 minutter å ta på rent sengetøy Anonymkode: 2e9d9...5b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden 😆 legge på sengetøy går jo veldig raskt, hadde lett gjort det uka før. Anonymkode: bb3e1...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4 minutter siden #4 Del Skrevet 4 minutter siden Ja, du kan absolutt legge på sengetøy nå. Jeg ville som du sier legge på et sengeteppe, mest pga støv. Selv om det er raskt gjort å legge på sengetøy er det fint med alt som er gjort og man slipper at det å utsette mange små ting plutselig betyr at de til sammen blir tidkrevende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #5 Del Skrevet 2 minutter siden Ikke om det er jeg som kommer. Støvmiddallergi. Og de har en fest i rent sengetøy (finnes alltid en del midd i madrasser og ikke minst hodeputer). Kan bli veldig dårlig om sengetøyet har ligget på en stund, selv om det er ubrukt. Det jeg har gjort klart er "dyprens" av alle skap og skuffer, og nedvask kjøkken og bad. Da er det raskere å ta over overflater rett i forkant av besøk. Anonymkode: ba6b7...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå