AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Skjønner at det er et rart spørsmål. Men i mitt 30 år lange liv har jeg vært superkresen på mat. De siste årene har det løsnet utrolig mye, og nå står første ribbestykket på menyen. Jeg lurer rett og slett på hvordan dette spises. Spises alt? Er det fett/brusk jeg skal se opp for? Anonymkode: 95639...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Se opp for? De færreste klarer å tygge beina, men alt annet er etter egen smak. Svoren er jo en stor hit, men noe jeg personlig ikke kan fordra.. Anonymkode: bf0ec...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden I alle dager. Spis kjøttet. La bein og fett være Anonymkode: b3942...a9c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Ribbe spises som alt annet kjøtt. Jeg synes det er fantastisk godt med noe fett på ribba. Mye smak sitter i fettranden. Men enkelte ribbestykker har litt for mye fett for min smak. Brusk har jeg aldri vært borti på ribbe. Anonymkode: 4c0ff...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå