AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #1 Del Skrevet 20. november 2024 Jeg skjønner at det oppleves forskjellig, men lurer på om dette kan være gallesteinsanfall? I går etter jeg la meg, fikk jeg akutt vondt under høyre ribbe. Det var en stikkende smerte, kjentes nesten ut som om det var en stor "luftboble" i tarmen. Det strålte bak til ryggen og var skikkelig vondt. Klarte ikke å ligge på hverken høyre eller venstre side, men hjalp litt å ligge på rygg. Gikk over etter ca 30 min. Noen som har erfaring? Anonymkode: ac0d3...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 20. november 2024 #2 Del Skrevet 20. november 2024 Det høres litt sånn ut. Jeg trodde jeg hadde halsbrann i begynnelsen, så eskalerte det og jeg fikk et voldsomt trykk på høyreside. Jeg kastet voldsomt opp også, men det var fordi det viste seg å være betennelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma92 Skrevet 20. november 2024 #3 Del Skrevet 20. november 2024 Jeg opplevde ikke anfallene som stikkende, hvis du tenker på noe ala sting/hold. Synes smerte er veldig vanskelig å beskrive, men mine bygget seg gradvis oppover som en mer kvalmende, trykkende smerte, som på topp var så vondt at jeg lå på baderomsgulvet i fosterstilling og brølte. Og så endte smertene ofte ganske brått, når steinen løsnet. Mine anfall varte ca 1 time fra start til slutt. er heldigvis operert! håper du finner ut av smertene, og at det ikke er gallestein😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #4 Del Skrevet 20. november 2024 Jeg trodde jeg hadde gallesteinsanfall, men så var det en vanncyste på en eggstokk som hadde gått hull på. Anonymkode: a2503...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #5 Del Skrevet 21. november 2024 Smerten var litt lik den jeg får om jeg svelger luft og det "setter seg fast" i spiserøret. Litt som om det skal revne. Fikk litt sånn smerte i går kveld også, men ikke fult så ille. Anonymkode: ac0d3...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #6 Del Skrevet 21. november 2024 Tenker luftsmerter i magen, jeg. Det kan være voldsomt vondt det altså. Men jeg opplevde heller ikke gallesteinsmertene som stikkende. Anonymkode: f02db...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #7 Del Skrevet 22. november 2024 Jeg har tidvis både luftsmerter og gallesteinsanfall og synes også det kan høres ut som luftsmerter. De gangene jeg har hatt gallesteinsanfall har jeg kaldsvettet og kastet opp av smerte og ringt legevakta (men det har alltid gitt seg før jeg kommer inn 🫠). Kjennes ut som noen herjer inni deg med kniv. Luftsteiner kjennes mer ut som om noen herjer inni deg med nål. Har blitt vanvittig dårlig av det også, men ikke på nær det samme som gallestein. Anonymkode: 49f2d...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå