AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Vi har nylig kjøpt bolig med denne planløsningen. Vi ønsker både å få inn en liten sittegruppe og en spisestue gruppe. Vi har en loftsstue med god plass til stor sofa og tv, så i dette rommet kan det godt være andre typer sittemøbler. Hvordan ville dere møblert. Det er fin utsikt til skog fra både vinduer og verandadører, og utgang til en ganske stor platting. På plantegningene var sittegruppen lagt opp på denne måten, og det er ikke helt unaturlig med den plasseringen, men setter pris på flere forslag. Anonymkode: e4a27...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Jeg tenker det avhenger av når dere bruker de forskjellige sittegruppene, når dere har besøk osv. Jeg møblerer alltid mitt hjem utifra hva jeg bruker mest og hvordan maksimere fin utsikt der. Hvis jeg sitter mye på spisebordet på dagtid, ville jeg beholdt det som i planløsningen. Hvis jeg derimot sitter i sofaen på dagtid, vil jeg plassere sofa med utsikt utover, for å nyte det. Hvis utsikten er skog, regner jeg med at det ikke er mye å se på på kveldstid, så da kan spisebord fint være ved veggen, og heller ha et nydelig maleri der. Anonymkode: 6a12f...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Det er jo egentlig ikke plass til stort annet enn ett digert spisebord der.. jeg ville invistert i noe som er godt å sitte på, stort og robust til å kunne samles over for et hyggelig lag om det så er middag, spillkveld, hobbyverksted osv. Selv har vi stort hus med to stuer, svært spisebord i stua. Men er vi ikke flere enn 8-9 stk så blir vi alltid sittende på kjøkkenet ved spisebordet. Dette ser jeg at vi også gjør hos mange andre. Loftstua ville jeg brukt til tv-titting. Anonymkode: 22770...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå