AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #1 Del Skrevet 20. november 2024 jeg og samboeren har de siste dagene hatt røff sex, nå har jeg mellomblødning(?) 4 dager etter eggløsning som er brun, noe appen min sier ikke er normalt.. Går ikke på prevensjon, så vi bruker kondom. Uansett, jeg er livredd for graviditet. Han har fingret meg ganske hardt, til den grad at jeg har vært sår, samt penetrering som også har vært røff.. Kan denne mellomblødningen skyldes dette? sorry om jeg er urasjonell og dette er åpenlyst, jeg trenger bare litt synspunkter og bekreftelse før jeg får sove😂 Anonymkode: ea61d...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon_5665 Skrevet 20. november 2024 #2 Del Skrevet 20. november 2024 Høres ganske normalt ut etter det dere har bedrevet 😊 Kanskje roe ned litt, om ikke helt, i noen dager så går det nok bra😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #3 Del Skrevet 22. november 2024 Helt normalt. Du har antakelig fått noen rift. Anonymkode: 487d9...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå