AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #1 Skrevet 19. november 2024 Hei, hvordan best føre opp chatGPT i kildelisten? Bruker det til inspirasjon til mat og vin før en servitøreksamen. Ikke direkte av osv, kun forslag til mat og vin som passer til. Det er vel lov?😅 Anonymkode: 00e5d...3c8
Kullsyrevann Skrevet 19. november 2024 #2 Skrevet 19. november 2024 DETTE virker som en trygg fremgangsmåte. Men jeg hadde hørt med underviser om hva de tenker, hvis du ikke allerede har fått informasjon om retningslinjer.
Fighter83 Skrevet 19. november 2024 #3 Skrevet 19. november 2024 (endret) https://kildekompasset.no/references/kunstig-intelligens-chatgpt-writesonic-m-fl/ Husk å spørre chatgpt hvilke kilder den har brukt for å kunne vurdere kildene dens riktig👍 Endret 19. november 2024 av Fighter83
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #4 Skrevet 20. november 2024 Fighter83 skrev (14 minutter siden): https://kildekompasset.no/references/kunstig-intelligens-chatgpt-writesonic-m-fl/ Husk å spørre chatgpt hvilke kilder den har brukt for å kunne vurdere kildene dens riktig👍 Åh, takk! Det kan jeg også! Usikker på hvordan det blir med inspirasjon til matretter. Vinforslag o.l henviser jeg til Vinmonopolet selvfølgelig. Anonymkode: 00e5d...3c8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #5 Skrevet 20. november 2024 Kullsyrevann skrev (22 minutter siden): DETTE virker som en trygg fremgangsmåte. Men jeg hadde hørt med underviser om hva de tenker, hvis du ikke allerede har fått informasjon om retningslinjer. Takk! Skal ta det som privatist, så har ikke fått noe retningslinjer. Kun lest meg opp selv og sett på tidligere eksamener (og jobbet som det i flere år) Bruker chatgpt for å få inspirasjon til matretter og vinforslag ( vinene kildehenvises til Vinmonopolet sine sider) Anonymkode: 00e5d...3c8
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #6 Skrevet 29. november 2024 Bruk heller Copilot . Den oppgir referansene sine. Anonymkode: 85cf4...63b
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #7 Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Bruk heller Copilot . Den oppgir referansene sine. Anonymkode: 85cf4...63b Det har da ChatGpt gjort lenge også. Begge er svært lite troverdige dog, så bruk med varsomhet. Anonymkode: 5980e...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå