Gå til innhold

Keisersnitt på sykehuset vi er litt misfornøyd med, eller prøve v.fødsel på annet sykehus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er noe misfornøyd etter mange dårlige valg og feil under forrige fødsel, de dro det ut i en evighet, endte i haste ks etter litt for lang tid. Nå har dem innvilget planlagt ks siden det vil gi mer rolige rammer og det er to tette svangerskap, ikke fordi de ikke trodde vaginal fødsel gikk bra denne gang.

Men ble brått usikker på om vi skulle heller søke ny fødeplass og forsøke vaginal på annet sykehus, hvor vi kan starte med blanke ark. Så lurte på hva andre ville tenkt og gjort i den situasjonen.

Kjøretid er ca den samme så har ingenting å si.

Anonymkode: 47322...74f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville absolutt ha prøvd vaginal fødsel om jeg kunne. Hadde strukket meg langt for å unngå bukkirurgi. Så om det er praktisk mulig og du føler deg trygg på det; kjør på!

Anonymkode: 62a6c...ed5

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg ville absolutt ha prøvd vaginal fødsel om jeg kunne. Hadde strukket meg langt for å unngå bukkirurgi. Så om det er praktisk mulig og du føler deg trygg på det; kjør på!

Anonymkode: 62a6c...ed5

Heller veldig mot det nå, og heller ha en god plan hvis det går skeis eller hvis fødsel ikke starter selv. Bare føler meg så vinglete hvis jeg skal endre fødeplass. 

Takk for svar! ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi er noe misfornøyd etter mange dårlige valg og feil under forrige fødsel, de dro det ut i en evighet, endte i haste ks etter litt for lang tid. Nå har dem innvilget planlagt ks siden det vil gi mer rolige rammer og det er to tette svangerskap, ikke fordi de ikke trodde vaginal fødsel gikk bra denne gang.

Men ble brått usikker på om vi skulle heller søke ny fødeplass og forsøke vaginal på annet sykehus, hvor vi kan starte med blanke ark. Så lurte på hva andre ville tenkt og gjort i den situasjonen.

Er da lov det ..  

Skrevet

Hadde 10 av 10 ganger gått for vaginal fødsel fremfor potensielt unødvendig bukkirurgi!

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Men hvorfor ble det ks? Er bekkenet for smalt så ender det sikkert med det neste gang og

Skrevet
Maleficenta skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor ble det ks? Er bekkenet for smalt så ender det sikkert med det neste gang og

Barnet lå feil, veldig skeivt. Og det ble ikke oppdaget fordi ingen sjekket leiet, blandt annet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Barnet lå feil, veldig skeivt. Og det ble ikke oppdaget fordi ingen sjekket leiet, blandt annet.

Ah ok. Da kan det gå bedre andre gang. 

Skrevet

Hadde gått for KS på et sykehus som kan sakene sine. Rikshospitalet for eksempel. 

Anonymkode: 42193...0f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hadde gått for KS på et sykehus som kan sakene sine. Rikshospitalet for eksempel. 

Anonymkode: 42193...0f0

Det er ikke et alternativ. Det er enten ks der jeg fikk sist eller bytte til et annet lokalsykehus for forsøk på fødsel. Det er ikke selve ks som ble gjort tvilsomt, det var før det ble bestemt.

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...