AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #1 Skrevet 19. november 2024 Jeg trenger hjelp! For min egen del. Jeg ser virkelig snart ikke vitsen med noe, for jeg er så trøtt og sliten! Hva er vitsen med å være organisert og i forkant når man uansett bare er trøtt? Hvorfor skal jeg snart være i mål med alt til jul for at jeg skal kose meg på desember når jeg vet at når muligheten byr seg har jeg bare ork til å ligge på sofaen? Jeg er i jobb, har 2 barn, livet 'på stell'. Ikke masse som henger over en, huset er ok i forhold til rent og ryddig. Men jeg er trøtt!!! Og sliten. Uten grunn vil jeg si. Kan ha ei helt ok natt, men være trøtt fordi, og om jeg legger meg nedpå så sovner jeg. Og sovner godt til kvelds fordi om jeg har sovet dupp ila dagen, føler heller ikke dupp hjelper. Noen som kan relatere, eller hjelpe???? Anonymkode: 9b07e...3cc
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #2 Skrevet 19. november 2024 Er kjempetrøtt selv og har lite energi. Tror nok det har med været å gjøre. Så du er nok ikke alene Anonymkode: fcb48...5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå