AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:29 #1 Del Skrevet tirsdag kl 21:29 Ville det ettertraktet en annen gruppe mennesker eller ville de samme som er på KG nå også vært på MG og diskutert samme tema? Anonymkode: 7462b...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:35 #2 Del Skrevet tirsdag kl 21:35 Du mener tiltrukket? Anonymkode: 0da50...f49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Jeg tror svært få kvinner ville bitt medlem av manneguiden i motsetning til slik det er på kvinneguiden. Anonymkode: 3ef42...bd3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden 90% penisstørrelser og 10% kvinners atferd. Ganske likt her med andre ord. Anonymkode: 7c9cd...2c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 22.29): Ville det ettertraktet en annen gruppe mennesker eller ville de samme som er på KG nå også vært på MG og diskutert samme tema? Anonymkode: 7462b...126 Vi er her allerede, men det kan tenkes at enkelte menn ikke vil tråkke innpå dette området og heller ville gått innpå en manneguide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg synes faktisk det hadde vært en god ide med et eget underforum for menn her på KG, for typiske emner som opptar menn. Så kanskje kjønnskampen ville ha letnet litt på resten av forumet. Ja, jeg bare sto opp i dag og var forvandlet til en optimist. Anonymkode: c52da...059 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå