Gå til innhold

Finnes det håp/behandling for rynkene mine? (Bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er bare i slutten av 30-årene, og har fått ordentlige kråketær. Det er arvelig, ser jeg. Så hipp hurra! Men hva slags behandling eller produkter der ute kan hjelpe? Jeg er helt elendig på hudpleie, og helt blank. Ønsker å bli bedre. Syns ikke dette er noe pent når man ikke en gang har fylt 40 😢

Snapchat-1713111164.jpg

Anonymkode: 6d6f1...788

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ja, jeg smiler på bildet. Som dere sikkert ser. Men allikevel.

TS

Skrevet

Følger!

Føler med deg. Jeg ser også slik ut og er 39..

Anonymkode: 6dca2...753

Skrevet

Smilerynker er jo de fineste rynkene man kan eie❤️

Og det sier jeg som begynte med botox i bekymringsrynke litt i panne fra jeg var 40 år. Smilerynkene rører jeg ikk. De fleste får smilerynker (linjer) fra de er i slutten av 20-årene. Med mindre man er et steinansikt som sjeldent smiler. Å fjerne smilerynker med feks botox ser slik ut🙂 I stedet for 😊

Behold smilerynkene!!

Anonymkode: d7aa9...582

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Føler jeg kan si dette fordi jeg er 39 år selv. Uansett om vi vil innrømme det eller ei så blir vi påvirket av sosiale medier, TV og reklame. All filterbruk som både vises og ikke vises at brukes, det gjør oss skikkelig selvkritiske og misfornøyde med egen kropp og utseende. Det er så kjipt! 

Du ser rynker. Jeg ser sjarm og tenker at du må være ei glad dame som har fått de fine smilerynkene. Ei dem 🫶🏼

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hei. Jeg er ca 10 år eldre enn deg. Men jeg har ikke så mye som du. Jeg tror du må rett og slett gjøre noe FØR du kommer så "langt". I mine øyne er dette veldig sjarmerende. Men jeg forstår at du ikke helt syns det. 
Kjøp en skikkelig god øye serum. Ikke noe billig tull. Ta å søk rundt og se hva som kan være bra. Jeg leter etter en selv. Jeg er veldig nøye, og faller ikke for all slags "tull". Kan gi deg et tips når jeg har funnet ut av det. Husk.....IKKE gnikk for mye rundt øynene. Ikke bruke dagkrem og alt mulig annet rundt øynene. 

Skrevet

Jeg tok profhilo, ble fornøyd. 

Anonymkode: 6b4dc...a09

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler faktisk Locobase Repair. Den er ikke ment til å brukes mot rynker, men virker faktisk (jeg testet på meg selv). Jeg smører litt morgen og kveld. 

Anonymkode: 6c22e...c68

• Liker 2
Skrevet

Profhilo eller en dæsj botox 

Anonymkode: 67f0f...78c

Skrevet

Det på bildet er garantert også dehydrering! Ved å hydrere deg selv skikkelig bpde innenfra og utenifra, vil du se noe forbedring på to uker.  Drikk litt mer enn du gjør nå.

Drikk mye vann,  men en pinch havsalt og natron. Nei, jeg tuller ikke. Det hjelper noe vanvittig.

På huden smører du fuktighetskrem på litt fuktig hud, og ha et par dråper hyaluronsyre i fuktighetskremen! Deretter trekker det inn i noen minutter, og du kan forsiktig "tæppe" ansiktet med et par dråper ansiktsolje som du har smørt i håndflatene. Det låser inn fuktigheten. Pass på å bruke en olje som har lav comedogenic score så det ikke tetter porene for mye.

Anonymkode: 1ca8b...b57

• Nyttig 2
Skrevet
Sitronterte skrev (4 timer siden):

Hei. Jeg er ca 10 år eldre enn deg. Men jeg har ikke så mye som du. Jeg tror du må rett og slett gjøre noe FØR du kommer så "langt". I mine øyne er dette veldig sjarmerende. Men jeg forstår at du ikke helt syns det. 
Kjøp en skikkelig god øye serum. Ikke noe billig tull. Ta å søk rundt og se hva som kan være bra. Jeg leter etter en selv. Jeg er veldig nøye, og faller ikke for all slags "tull". Kan gi deg et tips når jeg har funnet ut av det. Husk.....IKKE gnikk for mye rundt øynene. Ikke bruke dagkrem og alt mulig annet rundt øynene. 

Nei nei nei.

Ts, ikke gidd bruke penger på slike dyre øyeserum, det er jo debunked gang på gang av alle som tester. Alle som jobber med labratorier vet at det bare er salgstriks og lureri.

Søk opp ansiktsyoga. Det er noe som faktisk hjelper, og det er gratis. Gjør det 2-3 ganger i uken, følg en video fra youtube.

Anonymkode: 1ca8b...b57

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du kan ta litt botox for å dempe de, ihvertfall rundt sol tider da man myser mye mer når det er sol og da blir rynkene verre. Du kan også prøve dermapen og se om det demper.

Anonymkode: 31e07...704

Skrevet

Få på plass en skikkelig hudpleierutine 

rens morgen og kveld, har du tørr hud velger du en mild rens

morgen: 

c vitamin serum etter rens morgen 

øyekrem 

fuktighetskrem 

alltid solfaktor 50 året rundt 

kveld

rens

retinolserun ( vitamin A) hvis du tåler det

øyekrem 

fuktighetskrem 

Anonymkode: 39737...28e

Skrevet

La dere ikke merke til at Ts skriver at hun smiler på bildet? Jeg har til gode å se noen i 30-årene som ikke får kråketær når de smiler. Hadde vært noe annet om de var der hele tiden. Tror Ts bare har studert seg selv litt for godt.

Anonymkode: 1134b...a86

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei! Jeg er bare i slutten av 30-årene, og har fått ordentlige kråketær. Det er arvelig, ser jeg. Så hipp hurra! Men hva slags behandling eller produkter der ute kan hjelpe? Jeg er helt elendig på hudpleie, og helt blank. Ønsker å bli bedre. Syns ikke dette er noe pent når man ikke en gang har fylt 40 😢

Snapchat-1713111164.jpg

Jeg er 40, har helt glatt hud rundt øynene og har ikke slike rynker som dette,men jeg fikk en dyp sinnarynke fra 32 års alder!!!! Det er myyyye styggere. Begynte med botox nettopp,skulle begynt før. Poenget er at sinnarynke er verre enn rynker rundt øynene. Mange beholder dem.

Anonymkode: 1f0ee...0f0

Skrevet

Kråketær når man smiler er helt normalt  når man er i slutten av 30-årene og ikke som kan eller bør «behandles». 

Anonymkode: a9e1c...0f2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...