Gå til innhold

Ghosting dagen etter sex har blitt den nye normalen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om man tror at kjemiem var fantastisk 

Derfor har jeg logget ut av datingsmarkedet som ung kvinne og innser mer og mer at jeg føler avsky mot sex, romantikk og menn generelt 

Anonymkode: cd4bd...970

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist. Tror det er best å prøve å bli kjennt med folk på silt og virkelig kjenne dem godt.

Anonymkode: 83d18...b49

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trist. Tror det er best å prøve å bli kjennt med folk på silt og virkelig kjenne dem godt.

Endret av AlexandraX
Skrevet

Da blir jeg avvist før sex fordi ingen gidder å bruke tid på å bli kjent med meg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da blir jeg avvist før sex fordi ingen gidder å bruke tid på å bli kjent med meg

Det er det som er så dumt med kjærligheten, den kan være svært vanskelig å finne. Men de du har sex med vil ikke de heller, så hva annet kan vi gjøre om vi vil finne noe varig?

For å finne kjærligheten er det ikke stor annet enn å være super tålmodig. De som vil finnes, men det krever flaks, initiativ og tid.

Forstår den er verre nå siden det har blitt en mer sexifisert kultur, men vi kan fortsatt bli forelsket. Du er så ung, ikke mist motet enda 😊

Skrevet

Hvis du blir ghostet er stor sannsynlighet for å fitte er det eneste du har å tilby. Så spørsmål om å reflektere litt innover?

Anonymkode: 985e1...d27

• Liker 2
Skrevet

Derfor har jeg logget ut av datingsmarkedet som ung kvinne og innser mer og mer at jeg føler avsky mot sex, romantikk og menn generelt 

Derfor har man noe som kalles åpen kommuniskasjon. Ta opp tema ‘ghosting’ ved neste date. Si hva du mener om denne adferden og be ham fortelle hva han synes om slik adferd. 

Si at det verste du vet er de som ghoster etter sex/dating. Se hvordan ham reagerer. 

Da har du ihvertfall gjort litt research og forbyggende tiltak.

Anonymkode: 36715...e0f

• Nyttig 1
Skrevet

Definer "gosting" for meg, Ts. 

Anonymkode: d5638...0e4

Skrevet

Det der løses enkelt med å vente med å hoppe til køys til du har blitt godt kjent med personen og ser at det er oppriktig interesse der, og at de har skikkelige verdier. Gå etter de kjekkeste og ligge tidlig, ja da blir det aldri mer enn et ligg.

Anonymkode: 915c9...a97

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis du blir ghostet er stor sannsynlighet for å fitte er det eneste du har å tilby. Så spørsmål om å reflektere litt innover?

Dette er så dårlig å skrive. Jeg opplevde det samme som ts før intensivt arbeid med meg selv og selvutvikling, nå opplever jeg det sjeldent til aldri. Jeg er ikke et bedre menneske nå, har bare blitt mer selvsikker og tar ikke imot dårlig oppførsel lenger. Og da er det typisk at man både tiltrekker seg bedre menn og at menn vet det ikke er vits å prøve seg. Det verste jeg kunne høre før var at det var jeg som ikke var god nok som du sier til ts her, er bare trist og jeg tror IKKE det stemmer med ts :hjerte: 

Anonymkode: 96ea1...c20

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er så dårlig å skrive. Jeg opplevde det samme som ts før intensivt arbeid med meg selv og selvutvikling, nå opplever jeg det sjeldent til aldri. Jeg er ikke et bedre menneske nå, har bare blitt mer selvsikker og tar ikke imot dårlig oppførsel lenger. Og da er det typisk at man både tiltrekker seg bedre menn og at menn vet det ikke er vits å prøve seg. Det verste jeg kunne høre før var at det var jeg som ikke var god nok som du sier til ts her, er bare trist og jeg tror IKKE det stemmer med ts :hjerte: 

menn som bare er ute etter sex tør å prøve seg*

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei. 

Ingen har så lite som bare et underlivet å tilby noen, det gjenspeiler heller den som kun ligger for det. Manglende sosiale evner.

• Liker 4
Skrevet

Vent med sex.

Anonymkode: f6603...7bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det der løses enkelt med å vente med å hoppe til køys til du har blitt godt kjent med personen og ser at det er oppriktig interesse der, og at de har skikkelige verdier. Gå etter de kjekkeste og ligge tidlig, ja da blir det aldri mer enn et ligg.

Anonymkode: 915c9...a97

Det er ikke sånn at de mindre kjekke har bedre verdier enn de kjekke.  

Anonymkode: c9561...65a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er ikke sånn at de mindre kjekke har bedre verdier enn de kjekke.  

Anonymkode: c9561...65a

Dette er et viktig poeng overfor alle incels som ber oss senke listen. Hvor lavt må vi senke listen liksom??

Anonymkode: beaba...a23

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 22.28):

Helt enig ts. Det er trist. Selv datet jeg med en ung kvinne som deg en gang. Og jeg var nesten 20 år eldre enn henne (nei, er ingen gris). Ventet helt bevisst med å ha sex med henne. Ja, det tok mange måneder.
Hun hadde lav selvtillit og hadde blitt brukt av menn. Bruk og kast. Vi gjorde mye morsomt sammen og jeg bygget opp selvtilliten hennes. Hjalp henne på veien videre i livet. 
Mange år etterpå traff jeg henne tilfeldigvis på gaten og vi tok en kaffe sammen. Det varmet mitt hjerte at hun hadde blitt en så sterk kvinne med masse selvtillit. Og hun takket meg fordi jeg hadde gitt henne troen på menn igjen. 

Anonymkode: 2e906...f2e

• Liker 2
Skrevet

Helt enig ts. Det er trist. Selv datet jeg med en ung kvinne som deg en gang. Og jeg var nesten 20 år eldre enn henne (nei, er ingen gris). Ventet helt bevisst med å ha sex med henne. Ja, det tok mange måneder.
Hun hadde lav selvtillit og hadde blitt brukt av menn. Bruk og kast. Vi gjorde mye morsomt sammen og jeg bygget opp selvtilliten hennes. Hjalp henne på veien videre i livet. 
Mange år etterpå traff jeg henne tilfeldigvis på gaten og vi tok en kaffe sammen. Det varmet mitt hjerte at hun hadde blitt en så sterk kvinne med masse selvtillit. Og hun takket meg fordi jeg hadde gitt henne troen på menn igjen. 

Anonymkode: 2e906...f2e

Æsj.

Skrevet

Opplever det faktisk helt motsatt. Da jeg var yngre og hadde ansvar for barn 60-70% ble det aldri til noe, verken med ons eller dates. Nå derimot, snart 50, har hatt et par ons de siste 3 årene og alle har tatt kontakt og ønsket mer av relasjonen, jeg har måttet avslutte hver gang.

Slik var det ikke i 20 årene, var singel og/eller ulykkelig forelsket.

Desverre er jeg for koko til å være i et forhold, det er synd når man endelig føler der er innen rekkevidde

Anonymkode: fed5f...3da

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 4.52):

Du skjønner at den uttalelsen sier alt om deg og absolutt ingenting om ts, vel?

Anonymkode: 9fb32...945

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...