AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #1 Del Skrevet 19. november 2024 Må bare rose Helly Hansen for deres service og velvilje!👌🏼👏🏼🫶🏼 Lang historie kort - jeg fikk en ny dunparkas tilsendt i posten etter at min jakke ble ødelagt - lenge etter at garantien var gått ut. Jeg var egentlig ute etter å få reparert min, men endte opp med å få en helt ny. Makan til service skal man lete godt etter! 😍😍😍 Anonymkode: 9e0a7...4c5 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #2 Del Skrevet 20. november 2024 Kattnakken har mye å lære av Helly Hansen når det kommer til kundeservice! Anonymkode: ef67d...533 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 25. november 2024 #3 Del Skrevet 25. november 2024 Så bra! 👌🏆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 Mens jeg kjøpte en Helly Hansen jakke til nærmere 4000kr fra deres egne nettsider, uten å få returlapp med i esken. Dette var en feil fra deres side, men de kunne ikke sende meg en ny returlapp i posten….. Jada, jeg fikk skrevet ut på data på biblioteket som ligger 25 min kjøring fra der jeg bor. Men likevel… syntes ikke servicen var dritbra. Anonymkode: 8d8f4...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 22.28): Må bare rose Helly Hansen for deres service og velvilje!👌🏼👏🏼🫶🏼 Lang historie kort - jeg fikk en ny dunparkas tilsendt i posten etter at min jakke ble ødelagt - lenge etter at garantien var gått ut. Jeg var egentlig ute etter å få reparert min, men endte opp med å få en helt ny. Makan til service skal man lete godt etter! 😍😍😍 Anonymkode: 9e0a7...4c5 Når gikk garantien ut i forhold til reklamasjon? Interessant å få vite for å lære. AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 21.03): Kattnakken har mye å lære av Helly Hansen når det kommer til kundeservice! Anonymkode: ef67d...533 Kattnakken bør ingen handle hos, om de har respekt for seg selv. Stod et langt innlegg i en avis om kattnakken for noen dager siden, fant det hele temmelig usmakelig. Og for dem som er motstandere av produkter fra Kina, Kattnakken produseres også fra Kina. Anonymkode: 3021a...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå