AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #21 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Man forstyrrer ikke sovende barn… alvorlig talt. Anonymkode: a9dc3...0c7 Nei det sovende hunder man ikke skal forstyrre Anonymkode: 9f517...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #22 Del Skrevet 51 minutter siden Jeg samsov med min til hun var 7-8 år🙈 Hun begynte å sove i egen seng når hun var rundt 11mnd, men hun våknet og jeg måtte amme henne, og da havnet hun i seng med meg uansett. Det ble samlivsbrudd her også, når hun var ca 1,5 år og vi flyttet til en leilighet med bare et rom. Hun hadde egen seng der, men som regel sov hun med meg. Senere når vi flyttet til større leilighet og hun fikk eget rom, ble hun lagt der uten problemer, men hun havnet inne hos meg så og si hver natt. Sengen min var tom om jeg la meg uten henne og det hendte at jeg hentet henne🙈 Slik fortsatte vi til hun var 7-8 år og vi trivdes med det, ingen hadde noe med det. Når jeg traff han som er mannen min nå, så visste han at jeg ofte endte opp med henne i sengen. Når hun kom inn når han var der, gikk han på sofaen i begynnelsen, men etterhvert sov vi alle 3 i sengen. Det ble en naturlig overgang for henne, som hun styrte selv, og til slutt sov hun hele natten i egen seng. I dag er hun ung voksen, men jeg savner fremdeles den tiden, og jeg fikk dessverre aldri flere barn. Så gjør det som passer dere og ikke hør på andre, og ta vare på denne tiden mens de er små, for det går så fort!❤️ Andre, heller ikke foreldre/besteforeldre, har ikke noe med hvordan dere har det hjemme. Gjør det som er best for dere og som dere trives med, det vil du være glad for senere. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei det har jeg lært. De mener noe om alt. Anonymkode: fcbb8...7d6 Om du kan, så setter du grenser for dem, og ikke fortell dem for mye, da føler de at de er så inkludert i ditt liv at de tror/mener de har noe de skulle sagt. Jeg snakker av erfaring. Jeg er 44 år, og mine foreldre, spesielt min mor, tror hun fremdeles må oppdra meg, fortelle hva jeg skal og ikke skal gjøre med både store og små ting i livet mitt. Anonymkode: 9e249...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #23 Del Skrevet 46 minutter siden Samsoving er best! Fortsett med god samvittighet. ❤️ Anonymkode: 3ec38...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå