Gå til innhold

Barnevern og bekymringsmelding

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barna mine (2 jenter på 11 og 8 år) bur femti-femti hos meg og barnefar. Barnefar har ny sambuar som barna har hatt det vanskeleg med. Ho har drive med psykisk nedtrykking av barna i lang tid. (Fleire år)Snakk ned om dei medan dei er til stades, truslar, reglar, bestraffelser og konsekvensar. Barnevernet har vorte kopla inn etter at skulen har sendt inn bekymringsmelding etter at barnet har fortalt om fysisk straff. Bv har snakka med jentene og med foreldre og fars sambuar og har stor tru på at dette vil løysa seg med rettleiing og råd. Har fått vita at den psykiske helsa til fars sambuar ikkje er bra og blir derfor endå meir bekymra.  Føler at eg ikkje blir høyrd med mine bekymringar vdr den psykiske helsa til barna ved å leva i dette og at det blir lett "teke på" av barnevernet. Kva hadde de gjort?

Anonymkode: 3b941...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hun psykisk syk, så løser ikke dette seg med «rettleiing og råd» Jeg ville forlangt mindre samvær, dette er skadelig. Bvt på sitt beste🙄

Anonymkode: 39e95...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stopp samværet til hun er behandlet ferdig! 

Anonymkode: 53649...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bommer bv fullstendig .....

Anonymkode: 0f780...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo uansett ditt ansvar å skjerme barna når far ikke gjør det, ikke først og fremst barnevernets.

Skaff deg advokat og få en vurdering av mulighetene for å begrense samvær etter barneloven.

Anonymkode: 505fb...840

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...