Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte for to dager siden å få murringer i både rygg og nedre del av magen. Murringene har til tider nesten vært konstante. 
magen er også veldig hard!
i dag fikk jeg også veldig vonde sammentrekninger over to timer med rundt 10 min mellomrom. Disse sammentrekningene gjorde også at jeg måtte på do og jeg har fått diaré. Ble ganske varm, uvel og kvalm da det stod på, nå har jeg lagt meg i sengen og det er gått over til å bare være murringer igjen.

noen som har opplevd lignende ? Hvor lang tid tok det fra smertene begynte å komme til de kom regelmessig? 

er førstegangsfødende og  37+0

Anonymkode: 47e1a...8fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har modning i timer, andre har i uker...så det er veldig vanskelig å si. Du kan spør om jordmor vil sjekke om du er moden, men mange sier nei til det, men verdt å spør tenker jeg 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 21.14):

Jeg begynte for to dager siden å få murringer i både rygg og nedre del av magen. Murringene har til tider nesten vært konstante. 
magen er også veldig hard!
i dag fikk jeg også veldig vonde sammentrekninger over to timer med rundt 10 min mellomrom. Disse sammentrekningene gjorde også at jeg måtte på do og jeg har fått diaré. Ble ganske varm, uvel og kvalm da det stod på, nå har jeg lagt meg i sengen og det er gått over til å bare være murringer igjen.

noen som har opplevd lignende ? Hvor lang tid tok det fra smertene begynte å komme til de kom regelmessig? 

er førstegangsfødende og  37+0

Anonymkode: 47e1a...8fb

Hvordan gikk det? Du beskriver modningsrier. De kan som en annen skriver, vare lenge eller kort! Jeg fikk diare noen få dager før jeg fødte. 

Anonymkode: 26310...e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...