AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:45 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:45 ... seriøst undrende på dette temaet? Ønsker å vite hva du mener og hvorfor uansett mening. Anonymkode: 85654...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:49 #2 Del Skrevet tirsdag kl 19:49 Ja. Anonymkode: 998aa...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:49 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:49 Om absolutt ingen menn? Den kvinne tror jeg neppe finnes. Siden de aller fleste av oss har opplevd ubehagelige ting fra 11-13 års alderen Anonymkode: 34e9a...a0e 6 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:50 #4 Del Skrevet tirsdag kl 19:50 Og finnes det motsatte da? Anonymkode: f3dbc...9eb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:53 #5 Del Skrevet tirsdag kl 19:53 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): ... seriøst undrende på dette temaet? Ønsker å vite hva du mener og hvorfor uansett mening. Anonymkode: 85654...53d Tja, ikkje godt å seie. Den som har fordommar veit det jo ikkje. Så kanskje det ja. Anonymkode: 44eea...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:55 #6 Del Skrevet tirsdag kl 19:55 Nei, men jeg har veldig mange fordommer mot mennesker, menn og kvinner likt egentlig. Mennesker er både bra og dårlig og de fleste velger veldig mye dårlig.. Anonymkode: a243c...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet tirsdag kl 19:55 #7 Del Skrevet tirsdag kl 19:55 »Menn» er ikke en unison gruppe . Hva vil du med innlegget ditt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:56 #8 Del Skrevet tirsdag kl 19:56 Jeg tror ikke jeg har noen 🤷♀️ Jeg har enkeltpersoner jeg ikke ønsker noe godt her i livet, og sikkert en del generelle fordommer, men ingen kjønnsspesifikke fordommer jeg kommer på. Anonymkode: 9cae2...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:56 #9 Del Skrevet tirsdag kl 19:56 Kun mennesker med veldig dårlig selvinnsikt vil påstå at de ikke har noen fordommer.. Anonymkode: a243c...20b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:58 #10 Del Skrevet tirsdag kl 19:58 Tja, jeg tror nok de fleste ikke er helt fordomsfri bare man graver dypt nok. Jeg kan for eksempel tenke at menn generelt er dårlig på å multitaske. Men generelt prøver jeg å se mennesker og deres egenskaper fremfor kjønn. Vi er jo ikke bare kjønnet vårt først og fremst. Anonymkode: 8f736...6f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet tirsdag kl 19:58 #11 Del Skrevet tirsdag kl 19:58 Fordommer har vi alle. Men de fleste vet at ingen er like. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:59 #12 Del Skrevet tirsdag kl 19:59 Jeg har fordommer fordi jeg i likhet med de fleste andre jenter og kvinner har flere ubehagelige opplevelser med menn fra ung alder. Anonymkode: c5c2c...d40 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:02 #13 Del Skrevet tirsdag kl 20:02 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har fordommer fordi jeg i likhet med de fleste andre jenter og kvinner har flere ubehagelige opplevelser med menn fra ung alder. Anonymkode: c5c2c...d40 Signerer. Jeg er gift med en fantastisk mann, som virkelig er hel ved. Men jeg er ganske skeptisk til menn generelt, både på bakgrunn av egne opplevelser fra ung alder, og fordi jeg jobber tett på mennesker som har opplevd veldig grove ting fra menn. Dere er rett og slett grovt overrepresentert i å være uempatiske og behandle mennesker som objekter. Anonymkode: d60e4...218 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden Det kommer an på mannen det. Eller dama for den saks skyld. Jeg har enkelte fordommer, men de går ikke mot kjønn som gruppe. Mer mot valg innenfor adferd, uttalelser, holdninger, foreninger/partier man understøtter osv. For øvrig synes jeg overskriften oser av fordom, så TS er kanskje ikke helt plettfri selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden Føler ikke jeg har så mange fordommer. Jeg er bare litt skeptisk innimellom. Plettfri er jeg langt ifra. Tenker at det finnes noe godt i alle mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå