Gå til innhold

Hvordan fungerer slankesprøyta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå spør jeg dumt, men denne sprøyten. Folk sier at de kan ete hva de vil. Men er det slik at en kan ete som en vil, men sprøyta gjør at man ikke orker å ete for mye? Eller gjør sprøyta at man ikke lagrer fett?

Anonymkode: 60edd...aa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mister matlyst, blir raskere mett, kan bli uvel av feit mat og godteri og snacks. Maten går treigere gjennom systemet som gjør at du føler deg mett lenger

Anonymkode: ace2f...8a5

Skrevet

Sprøyta øket metthetsfølelsen, den forsinker tømming av magesekken, regulerer blodsukker, og for mange reduserer den trangen til å hele tiden gå rundt å småspise på ulikt.

Flere ting som spiller inn som hjelper med vektnedgang.

Det blir litt feil å se at man kan «spise hva man vil». For kalorier ligger enda i bunn for det å gå ned i vekt. Det som kanskje menes med «spise hva man vil», er at man fortere blir mett og hjelper på med craving som gjør at man kanskje tar litt bedre valg i forhold til vektnedgang.

Anonymkode: 15ff0...7ea

Skrevet

Og for min del, alt «matstøyet» forsvant. Og det var det beste. 

• Nyttig 1
Skrevet

Det eneste den sprøyta har gjort for meg, er å ta vekk all motstøt. Høres rart ut, men jeg har plutselig fått så mye mer tid i livet enn jeg hadde tidligere. 

Den støyen som er borte, fører naturligvis til at man ikke spiser mye hele tiden.

Anonymkode: 357cb...98b

Skrevet

Motstøt=MATSTØY😂

Anonymkode: 357cb...98b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...