AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Det henger en stor skam over skuldrene mine av ting som jeg har gjort tidligere. Ting jeg ikke klarer å akseptere at har skjedd, selv om jeg kanskje ikke var helt firsk mentalt da det skjedde. Jeg klandrer meg selv mye, og har begynt å kutte meg fordi hodet sier at jeg burde straffe meg selv. Tanken om hva andre hadde tenkt om meg er grusom. Jeg føler meg bare ekkel og motbydelig Anonymkode: 6fdf8...4ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Du bør ta kontakt med en psykolog for å få hjelp til å behandle traumene dine. Anonymkode: 4f368...df9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde en venninne som gjorde noen ganske fryktelige ting. I ettertid så sleit hun stort med det, fikk både angst og depresjon. Hun skadet seg selv også. Det jeg tenker om hva hun gjorde nå er at hun ikke visste bedre der og da. Hun kunne rett og slett ikke noe for det og kunne ikke gjort det annerledes. Jeg synes jeg synd på henne fordi hun kom i en slik situasjon og synes det var veldig leit at hun også ble skadet av det i ettertid. Det er en dobbel tragedie. Straff er det siste jeg tenker at hun behøvde. Anonymkode: 6ab35...d15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden hva har du gjort, da? Anonymkode: 39d92...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det henger en stor skam over skuldrene mine av ting som jeg har gjort tidligere. Ting jeg ikke klarer å akseptere at har skjedd, selv om jeg kanskje ikke var helt firsk mentalt da det skjedde. Jeg klandrer meg selv mye, og har begynt å kutte meg fordi hodet sier at jeg burde straffe meg selv. Tanken om hva andre hadde tenkt om meg er grusom. Jeg føler meg bare ekkel og motbydelig Anonymkode: 6fdf8...4ab Da må du bearbeide den skammen hos psykolog. Få skammen ut i "lyset" Eneste som vil hjelpe Anonymkode: 2a13f...14e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): hva har du gjort, da? Anonymkode: 39d92...0a9 Leste i journalen min fra jeg bodde hjemme når jeg var psykisk syk at jeg gjorde fra meg på rommet mitt. Anonymkode: 6fdf8...4ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Leste i journalen min fra jeg bodde hjemme når jeg var psykisk syk at jeg gjorde fra meg på rommet mitt. Anonymkode: 6fdf8...4ab Men kjære deg... Du trenger da virkelig ikke straffes for det. Ikke på noen måte. Herlighet. Bare glem hele greia! Helt alvorlig. Dette er helt nederst på skalaen over "fæle" ting folk har gjort her i verden. Det er snakk om en kroppsfunksjon! Ikke noen ond handling! Anonymkode: 6ab35...d15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå