AnonymBruker Skrevet 20. november #21 Del Skrevet 20. november Hm. Synes selv jeg er kjedelig. Vet mannen er veldig fornøyd. Men han får jo orgasme hver gang. Så forstår at han er fornøyd. Jeg har kunna tenkt meg å sprita det opp. Men jeg aner ikke hva jeg ønsker. Jeg vet at mannen blir med på alt jeg vil. Så det er ikke der det stopper. Det stopper med meg. Anonymkode: dfce5...9fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pautina Skrevet 20. november #22 Del Skrevet 20. november Jeg gir meg totalt over og blir da ganske super med menn med med samme approach, men elendig med menn som driver med teknikker, snakking og tenking fordi det blir helt krasj, null tenning og de synes nok og det blir rart. ingen er gode eller dårlige i sengen alene, man er to sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #23 Del Skrevet 20. november Veldig kjedelig. Vil bare bli ferdig. K36 Anonymkode: c75a1...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 20. november #24 Del Skrevet 20. november LeneXCII skrev (20 timer siden): Opplever at menn er veldig begeistret men selv synes jeg sex (samleie) ofte er kjedelig.. Enig. Har en periode nå jeg ikke er interessert i sex selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 20. november #25 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veldig kjedelig. Vil bare bli ferdig. K36 Anonymkode: c75a1...9eb Hvorfor har du sex ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 20. november #26 Del Skrevet 20. november Er det en stund siden - Engasjert og klar for det meste Er det over en periode med masse (Gjerne hver dag) - Litt kjedelig og uengasjert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #27 Del Skrevet 20. november Jeg vil beskrive meg som ensom, trøtt og flittig youtube titter. Anonymkode: a1f85...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 21. november #28 Del Skrevet 21. november Jeg liker det både hardt og vilt, og ømt og forsiktig, så jeg blir gjerne revet med av partner og hva som passer i øyeblikket. Jeg har mine kinks, men det er ingenting jeg må inkludere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #29 Del Skrevet 21. november Har nok flere sider, kommer ann på situasjonen. Jeg er ganske dominant av natur og er ganske oppfinnsom til tider, mens andre ganger er det nok for både meg og kona at jeg bøyer henne over kjøkkenbenken Anonymkode: ee7ca...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå