Gå til innhold

Hvor muskuløs/atletisk er det greit/ønskelig at daten er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mann, og har ingenting imot litt muskler på dama, gjør ingenting om hun er sterkere enn meg heller. Men svære boddy builder muskler er ikke min smak. Og hun trenger absolutt ikke å være muskuløs i det hele tatt, men helst ikke slapp fiskebolle heller. (Jeg er ikke veldig muskuløs selv, men det synes nok at jeg trener.) Hvordan er det med deg, er muskler hot or not?

Anonymkode: 433d3...29f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fint når folk er litt i form, og det er jeg selv også, men veldig trent er ikke min smak, personlig. Da foretrekker jeg heller en litt overvektig person.

Anonymkode: 6c9ed...ed5

Skrevet

Not, liker ikke menn med bodybuilder kropp.

Anonymkode: 8bab0...ba7

• Liker 1
Skrevet

Jeg erlitt fiskebolle og liker andre fiskeboller.

Anonymkode: 87a0f...311

• Liker 1
Skrevet

Jo mer muskuløs og/eller gjennomtrent, jo mer er det jo en livsstil for personen. Jeg tenker at dersom man er svært idrettsaktiv og kostholdsorientert, så er det veldig kjekt å finne en likesinnet. Og så er det jo dumt hvis den ene vil på topptur og kajakkpadling hver helg, mens den andre bare vil lunte rundt hjemme og se på tv.

Hvis man tenker kompatibilitet på sikt og ikke bare ONS, så bør man definitivt finne en med lignende livsstil som seg selv. Har flere godt trente kollegaer på jobb og de tilbringer helgene med ski på beina og overnattingsturer i skog og mark med barna. Hadde vært døden for meg 😅

Anonymkode: de781...bf5

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker mer typisk «dad bod» typer. Litt røslige mannfolk. I hvert fall ikke tynne.

Utover det så har kropp nærmest ingen betydning for min del så lenge den er nogen lunde innenfor normalvariasjon 😊

Det er ikke muskler og fettprosenten som betyr om jeg tiltrekkes eller ikke.

Anonymkode: 03dcd...193

Skrevet

Bryr meg ikke om kropp så lenge han ikke er sykelig overvektig. 

Anonymkode: ea756...bfc

• Liker 1
Skrevet

Liker sterke menn med litt brede skuldre og litt muskler på overarmene. Helst bredere over skuldra enn midja for å si det sånn. Menn som er helt ripped, med veldig definerte magemuskler er jeg ikke så glad i faktisk, synes det er finere med litt fett. Selv er jeg meget godt trent

Anonymkode: 20e3c...84e

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har synlige og kraftige muskler men hjelper på at jeg også har blitt litt mer "polstret" det siste året😅

Har lett for å bygge muskler kan man si men liker å være feminin med smal midje og runde hofter/stor rumpe. 

Selv liker jeg ikke de største kara muskelmessig, heller en normal/slank en.

Endret av Fighter83
Skrevet

Jeg liker menn med muskler som har litt ekstra beskyttelse, jeg liker ikke når det blir for lav fettprosent og bulende blodårer overalt. Selv løper jeg som trening, så er fit men har ikke så store muskler. 

Anonymkode: 38a32...542

Skrevet

Jeg vil ha en sterk og frisk kropp.

Kjæresten er litt lubben, men det var han da vi møttes. Han har vært slank hele livet, men etter en livskrise så la han på seg litt. Han er veldig obs på det og ønsker å gå ned noen kilo og passer på kostholdet og prøver å være mer aktiv. 

Så lenge han ikke fråtser og går under fedme er jeg ok med det. Jeg elsker han, men jeg nekter å tilbringe livet med en som jeg vil være livredd for at skal få hjerte stopp e.l pga overvekt. I tillegg er det viktig for både han selv og barna hans at han kan være et godt forbilde og aktiv med dem og oss.

Selv er jeg høy, slank og veltrent. Har aldri hatt preferanse om at partner må ha en viss kroppsform. For meg handler alt om kjemi og at vi trives sammen. 

Anonymkode: 16593...9ab

Skrevet

Jeg vil ha en som trener 1-2 ganger i uken, sånn Zack Efron I baywatch, jeg vil ikke ha en som trener 3+ ganger som The Rock.

Anonymkode: 19874...2d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vil ha en som trener 1-2 ganger i uken, sånn Zack Efron I baywatch, jeg vil ikke ha en som trener 3+ ganger som The Rock.

Anonymkode: 19874...2d5

Han er jo gjennom trent.. 

rs_634x1024-160306080309-634.zac-efron.cm.3616.webp

Anonymkode: b4299...8d6

Skrevet

Utseendemessig er det irrelevant. Hvis kropp og trening er hovedinteresse, fokus og livsstil har vi et problem...

• Liker 1
Skrevet

Han jeg er sammen med nå har en sterk, muskuløs kropp fordi han er veldig aktiv, synes det er mye mer sexy enn sånn typisk body builder kropp. Han forrige jeg var sammen med hadde en slank pinglekropp, og jeg var veldig fornøyd med ham også, for han tok godt vare på utseende sitt. Dad bod og feitere er ikke noe for meg, er slank selv og foretrekker slike kjærester også.

Og så er det selvsagt mye mer enn kropp som teller, men siden det er det det spørres om så er det det jeg svarer på.

Anonymkode: fdd6e...de3

Skrevet

Liker ikke typisk "bare løfter vekter"-kropper, eller bodybuldere med null fett, det syns jeg er direkte stygt. Men fint om han har en kropp som viser at han liker å være i aktivitet. Naturlig trent er supert. Noen ekstra kilo er også helt greit, så lange han ikke er helt sofagris. 

Anonymkode: 696b4...5f3

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han er jo gjennom trent.. 

rs_634x1024-160306080309-634.zac-efron.cm.3616.webp

Anonymkode: b4299...8d6

En til to ganger i uken 😂

Meg personlig: Arbeidsmuskler eller en sånn kropp man faktisk får av 1-2 x styrkeløfting i uka. Kan godt ha lav fettprosent om han har det naturlig, liker slanke menn, men gjør ikke noe med høyere fettprosent heller. En mann som balanserer sunt kosthold og aktivitet med å nyte livet (slappe av, god mat, drikke) og med en kropp som gjenspeiler dette. 

Endret av Bimbo
Skrevet

Jeg liker bedre "løpe-kropp" enn "vektløfter-kropp". 
Typen trener mye, og er godt trent, men har heller ikke veldig lav fettprosent. 
For oss er det perfekt at vi kan løpe en mil sammen, før vi legger oss på sofaen med potetgull og øl. 

Anonymkode: 74c05...f66

Skrevet

Det er litt stygt å si det, men jeg tenner på menn som ser ut som de er naturlig sterke og slanke, ikke de som ser ut som de målrettet har pumpet deler av kroppen eller tvunget seg selv ned i fettprosent. Det blir litt den kvinnelige varianten av mennenes «hun skal være flawless, men ikke bruke sminke», så jeg er ikke stolt av det 🙈

Men en mann som ser ut som han er sterk og utholdende nok til å løfte meg opp langs veggen og… do manly things: yes! En mann som ser ut som det er proteinshake tre ganger daglig og ass-day everyday: not so much. 

Anonymkode: 856aa...ac5

Skrevet

Og noen av oss vil ha en mann som løfter vekter og setter kosthold høyt.

Som ikke drikker øl og spiser potetgull på en lørdag.

Jeg vil ha en sterk og sunn mann uten løpekropp.

Vi kvinner liker forskjellig :)

Anonymkode: fd233...f41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...