AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #1 Del Skrevet 19. november 2024 Utifra kommentare på denne tråden og dømme gjør de ikke det. Anonymkode: 30e92...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #2 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Utifra kommentare på denne tråden og dømme gjør de ikke det. Anonymkode: 30e92...3d5 *å dømme. Anonymkode: 30e92...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #3 Del Skrevet 21. november 2024 Tror du ikke den tråden tiltrekker seg de kvinnene som ikke bryr seg så mye om sex? Jeg hadde mest sannsynlig gått i vei om menn ikke ønsket sex med meg, men har ikke svart i den tråden der. Anonymkode: f46c8...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 21. november 2024 #4 Del Skrevet 21. november 2024 Vi er ikke en homogen gruppe. Selvfølgelig vil en hel del av oss ha sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 21. november 2024 #5 Del Skrevet 21. november 2024 Om jeg skal lese og ta til meg alle kommentarer så kan jeg stille spørsmålet tilbake: Vil menn egentlig ha en familie/dame? Det kan virke som om menn bare vil ha sex og det er den eneste årsaken til at de i det hele tatt bryr seg med å se på en dame. Ikke gå å fella å la Kvinneguiden få lov å generalisere livet ditt. Som noen sa lenger oppe her, så er det uhyre forskjellige folk som blir tiltrukket av forskjellige tråder. Og husk at du ikke vet om du ville tatt råd fra disse menneskene om du møtte dem på gata 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #6 Del Skrevet 21. november 2024 Merkelig spørsmål. De aller fleste kvinner ønsker sex Anonymkode: 20472...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. november 2024 #7 Del Skrevet 21. november 2024 Ja takk til hele pakka 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #8 Del Skrevet 21. november 2024 De fleste kvinner vil ha god sex med noen de er glad i, og som er glad i dem. Tråden du viser til omhandler et hypotetisk scenario, og selv om stort sett alle kvinnene i tråden sier "det hadde gått helt fint" (som i - det hadde ikke ødelagt livet deres) betyr ikke at de samme kvinnene ikke nyter sex. Det betyr bare at verden ikke hadde gått under uten. Anonymkode: 74377...dc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #9 Del Skrevet 21. november 2024 Om du ser det i kontekst skjønner du kanskje budskapet. Det der er en trussel og en straff for at vi kvinner ikke vil spre bena når vi uansett ikke har lyst. Dere kjenner de fleste av oss ikke i det hele tatt, og forventer vi skal si, ånei du må ville ha sex med meg selv om jeg ikke kjenner deg nok til å ville ha sex med deg. Det er ikke sånn det funker. Sex er på mange måter en stor trussel i mange folk sin hverdag, så det er jo automatisk og forståelig nok en frihet der om menn ikke vil. Da er kun trusselen fra kvinner igjen i regnestykket, som er dumt for de som er utsatt av dem. Du har ikke lagd en sak hvor jeg elsker en mann, han elsker meg, vi har et fint sexliv, også har ikke han lyst lengre. Jeg kjenner ikke han heller nå, så da er jo ikke dette noe dumt for meg å miste i tilegg til alt det som vil være negativt. Blir også lettere for meg å finne han om alle som bare ønsker sex og ikke samhold, slutter å lete etter sex. Anonymkode: 79f9b...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå