AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei, jeg er snart 19 år og den yngste av fem søsken. Foreldrene mine er over 60 år gamle, og hver dag legger jeg merke til hvordan helsen deres, både fysisk og mentalt, gradvis blir dårligere. Det gjør meg veldig deprimert å tenke på at de kanskje ikke vil være her så mye lenger, spesielt når jeg gifter meg og får egne barn. Hvordan kan jeg håndtere disse følelsene? Anonymkode: 908b1...9b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, jeg er snart 19 år og den yngste av fem søsken. Foreldrene mine er over 60 år gamle, og hver dag legger jeg merke til hvordan helsen deres, både fysisk og mentalt, gradvis blir dårligere. Det gjør meg veldig deprimert å tenke på at de kanskje ikke vil være her så mye lenger, spesielt når jeg gifter meg og får egne barn. Hvordan kan jeg håndtere disse følelsene? Anonymkode: 908b1...9b9 De har mest sannsynlig 20 + år igjen. Du skal derimot akseptere at alderdom og det at man eldres er en del av livet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden tussi84 skrev (1 minutt siden): De har mest sannsynlig 20 + år igjen. Du skal derimot akseptere at alderdom og det at man eldres er en del av livet. Foreldrene mine har dessverre diabetes, og pappa har risiko for hjerteinfarkt så de er veldig syke Anonymkode: 908b1...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, jeg er snart 19 år og den yngste av fem søsken. Foreldrene mine er over 60 år gamle, og hver dag legger jeg merke til hvordan helsen deres, både fysisk og mentalt, gradvis blir dårligere. Det gjør meg veldig deprimert å tenke på at de kanskje ikke vil være her så mye lenger, spesielt når jeg gifter meg og får egne barn. Hvordan kan jeg håndtere disse følelsene? Anonymkode: 908b1...9b9 Det er dessverre en del av livet at de fleste mister sine foreldre. Du kan ikke gjøre noe med det, og må finne måter å håndtere dette brutale faktum på. For oss som har mistet gamle foreldre som vi var glade i, var det som om en vegg ble revet ut av livet, og savnet blir aldri borte. Det viktigeste etterpå er å kunne huske at man viste at man elsket dem, brukte tid sammen med dem, og var snill og overbærende når de iblant var vanskelige, som alle mennesker er iblant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå