AnonymBruker Skrevet 19. november #1 Del Skrevet 19. november Jeg slengte inn en søknad til widerøe om cabin crew. Nå har jeg fått en språktest jeg skal fylle ut. Noen som har tatt den? Anonymkode: 5ec5a...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november #2 Del Skrevet 23. november Ts her da er engelsktesten tatt. Kom da ikke så dårlig ut som jeg trodde. I tillegg hadde jeg også fått Evnetest og persontest jeg skulle fylle ut. Alt er gjort idag så da er det vel bare å vente videre. Anonymkode: 5ec5a...e24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november #3 Del Skrevet 26. november Lykke til! Skal selv på kurs nå snart:) Anonymkode: c6bc6...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 28. november #4 Del Skrevet 28. november AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 0.42): Lykke til! Skal selv på kurs nå snart:) Anonymkode: c6bc6...135 Så hyggelig at du svarte. Jeg tror ikke jeg kan klare det når jeg leser om alt man skal igjennom, men har nå tenkt å gi det en sjans. Idag fikk jeg beskjed om å ta enda en persontest som kalles Olaf Valeur - Uroboros test. Har du tatt den og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden GrønnNellik68 skrev (På 28.11.2024 den 18.37): Så hyggelig at du svarte. Jeg tror ikke jeg kan klare det når jeg leser om alt man skal igjennom, men har nå tenkt å gi det en sjans. Idag fikk jeg beskjed om å ta enda en persontest som kalles Olaf Valeur - Uroboros test. Har du tatt den og? Oi! Så denne først nå igjen! Ja, tok den testen også. Det er vel den siste før en blir innkalt til intervju. Kom du videre?:) Det er veldig mye man skal gjennom. Jeg fikk nesten litt kalde føtter, men det er nok helt klart verdt det😅 Anonymkode: c6bc6...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oi! Så denne først nå igjen! Ja, tok den testen også. Det er vel den siste før en blir innkalt til intervju. Kom du videre?:) Det er veldig mye man skal gjennom. Jeg fikk nesten litt kalde føtter, men det er nok helt klart verdt det😅 Anonymkode: c6bc6...135 nope jeg røyk på siste testen.. he he he.. men har nå prøvd da. men har andre planer linet opp så arb ledig skal jeg ikke bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Synd! Men om behovet melder seg så er det jo bare å prøve igjen:) Anonymkode: c6bc6...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Synd! Men om behovet melder seg så er det jo bare å prøve igjen:) Anonymkode: c6bc6...135 joda kan jo sikkert søke igjen men redd jeg havner i samme kategori . jeg fikk aldri noe tilbakemelding på testene.. lykke til videre du og da heldig som kom hakket lengre... hadde vært en kul jobb å hatt he he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå