Gå til innhold

Han er helt uinteressert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kollega på jobben, fagsjef. Han er ca ti år eldre enn meg, bra i kroppen, velkledd og kjempeflink i jobben. Veileder, har avdelingskurs og svarer på alt fra oss andre, vi andre er bare damer. Jeg har en crush og kunne tenkt meg å bli bedre kjent, men har gir ingen signaler om interesse. Bare jobbfokus, proff og seriøs - men rart at han ikke har noe interesse. Helt teflon. Han er ikke homo, for han er gift med barn.

Anonymkode: b726d...613

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er gift med barn, og viser ikke interesse for deg? HOLD DEG UNNA!

Anonymkode: 34ef8...4ea

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

... 

Anonymkode: d99e4...494

Skrevet

To alternativ her.

Enten er han veldig lojal og monogam. Ellers er han absolutt ikke tiltrukket av deg eller interessert i deg verken som person eller sexpartner.

Uansett tilfelle, så faller det jo ikke i din favør. Har du tendens til å ville ha de du føler du ikke kan få? Har du isåfall gått i dybden for å forstå hvorfor det har seg?

Anonymkode: 48c24...086

• Liker 2
Skrevet
Reign skrev (6 minutter siden):

0 av 10.

Ja, virkelig.

Anonymkode: 19787...9b5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

😂

Anonymkode: 30a5f...589

• Liker 2
Skrevet

Det er rart at en sjef er profesjonell? Det er rart at en gift familiemann er monogam?

Hvilke type menn har du møtt på tidligere egentlig?

Anonymkode: 0dccb...aa0

• Liker 3
Skrevet

Tenke seg til at en fyr som allerede er gift og har barn ikke ser på jobben sin som en sjekkearena. Atpåtil hyggelig,seriøs og profesjonell? Enkelte menn kan virkelig ikke vinne. Hadde han vært pågående på deg,så hadde vel tråden sett litt annerledes ut. "Mann 40 creeper seg opp på meg dame 30 på jobben,Æsj! Burde jeg si det til ledelsen?"

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Han er gift med barn, og viser ikke interesse for deg? HOLD DEG UNNA!

Anonymkode: 34ef8...4ea

😴😴alltid hyggelig og litt fascinerende med mennesker som deg som har et veldig kjedelig liv,og faktisk kommer på å skrive trolle innlegg her. Litt flaut.

Anonymkode: b54b9...2f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har en kollega på jobben, fagsjef. Han er ca ti år eldre enn meg, bra i kroppen, velkledd og kjempeflink i jobben. Veileder, har avdelingskurs og svarer på alt fra oss andre, vi andre er bare damer. Jeg har en crush og kunne tenkt meg å bli bedre kjent, men har gir ingen signaler om interesse. Bare jobbfokus, proff og seriøs - men rart at han ikke har noe interesse. Helt teflon. Han er ikke homo, for han er gift med barn.

Dårlig forsøk. Så tom mellom øra er ikke normalt

Anonymkode: aa62f...95d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Finnes mye idioter rundt om riktignok, men dette er dårlig forsøk.

Anonymkode: 06e92...bd7

• Liker 2
Skrevet

Herregud 😅 vært borti den type dame som deg, som ikke klarer å forstå hvorfor det blir avvisning eller ingen interesse, rett og slett pinlig.

Da må det være noe galt med mannen, sikkert homo, alle vil ha meg lizzm..🤣

Anonymkode: 046e2...041

Skrevet

Nice try.

Anonymkode: 22ad1...0b8

Skrevet

Dypvannsfisk, vi fisker med dorg, not, oter ..

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 18.23):

Han har vel ikke den type interesse for deg, for du vet vel at ikke alle menn er interessert i deg?

Anonymkode: a774c...de8

Skrevet

Gift med barn, det er et rødt flagg. Man bør være voksen før man gifter seg. 

Anonymkode: ff8f1...8b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gift med barn, det er et rødt flagg. Man bør være voksen før man gifter seg. 

Anonymkode: ff8f1...8b7

Du tuller bra nå. Barnefamilier er jo en helt vanlig greie. Det må være upraktisk, når ingen av dem har sertifikat, eller når opp til overskapene? 

Anonymkode: 3abc0...804

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...