AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er delvis ufør og delvis i jobb. Jeg bruker et rengjøringsfirma annenhver uke for å klare å stå i jobb. Avtalen er at de skal komme til et fast klokkeslett. Jeg bruker ofte den dagen på å dra på fysio, eller bare sove lenge og ta det litt med ro for å hente meg inn. I dag skulle vaskehjelpen komme og da jeg kom ut av dusjen hørte jeg klirring fra kjøkkenet. Jeg skvatt skikkelig og trodde det var innbruddstyver eller enda verre der jeg sto naken. Men det var vaskehjelpen som hadde kommet 35 minutter før avtalt tid og låst seg inn fordi hun tenkte at jeg var på jobb siden hun kom så tidlig. Jeg har gitt henne dørkoden en gang jeg måtte i et møte på jobb, så det var jo dumt av meg å ikke bytte kode. Men er det ikke litt drøyt av henne å bare låse seg inn uten å spørre først? Hun kunne sendt meg en melding vel? Eller er jeg rar som reagerer på dette? Anonymkode: 8a79e...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Er vant med at de opererer med ca tid. Du får høre med firmaet. Anonymkode: b1b79...b6a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Nei, dette hadde jeg tatt opp med henne at var ugreit uten å spørre først. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Hva svarte hun da du stilte henne disse spørsmålene? Anonymkode: b2808...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva svarte hun da du stilte henne disse spørsmålene? Anonymkode: b2808...96b At hun trodde jeg ikke ville være hjemme siden hun kom så tidlig. Anonymkode: 8a79e...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Litt slingringsmonn må man regne med tenker jeg. Hadde vedkommende kommet mer enn en time hadde jeg nok tenkt at det burde blitt gitt beskjed, men en halvtime før tenker jeg at må være innafor. Anonymkode: ecedc...977 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At hun trodde jeg ikke ville være hjemme siden hun kom så tidlig. Anonymkode: 8a79e...221 Og til spørsmålet om hun ikke kunne ha sendt en melding først? Anonymkode: b2808...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og til spørsmålet om hun ikke kunne ha sendt en melding først? Anonymkode: b2808...96b Tror hun bare sa åja. Skjønner jo at det må være litt slingringsmonn, men trodde det kanskje var ca. et kvarter. Anonymkode: 8a79e...221 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Jeg tenker at det er innafor et slingringsmonn som er greit for vaskehjelpen å ha. Kanskje en av de hun skulle vaske hos tidligere avlyste, da kan hun forskyve på dagen og kanskje gå før eller rekke en kunde til, om hun har slingringsmonn til å flytte på ting. Tenker jo og at du kan spørre om hun kan sende melding om hun kommer før tiden en annen gang Anonymkode: f3480...f36 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Hun burde ringt på før hun låste seg inn. Men ut over det synes jeg ikke det er noe å lage en stor sak utav.... Anonymkode: 9bcc2...9e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Hva skulle hun gjort, stått utafor døra di og blomstret i 35 minutter? For meg ville det vært helt innafor, jeg regner jo med det er nærmest umulig å overholde helt faste tider, siden arbeidsmengde og trafikk kan variere fra gang til gang. Anonymkode: 4e1cf...58d 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Herregud, så firkanta du er, ts. Anonymkode: 51cad...bbb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Tror hun bare sa åja. Skjønner jo at det må være litt slingringsmonn, men trodde det kanskje var ca. et kvarter. Anonymkode: 8a79e...221 jeg er helt enig med deg. synes at når tiden avviker med 30 minutter så burde man sende en melding å si ifra at man kommer tidligere enn antatt. det virker som vanlig folkeskikk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tenker at det er innafor et slingringsmonn som er greit for vaskehjelpen å ha. Kanskje en av de hun skulle vaske hos tidligere avlyste, da kan hun forskyve på dagen og kanskje gå før eller rekke en kunde til, om hun har slingringsmonn til å flytte på ting. Tenker jo og at du kan spørre om hun kan sende melding om hun kommer før tiden en annen gang Anonymkode: f3480...f36 Ja, skjønner det. Men hvis forrige kunde avlyste så kunne vel vaskefirmaet kontaktet meg og spurt om det var greit å komme tidligere. Om de hadde gitt meg beskjed så hadde jeg ikke blitt så redd da jeg plutselig hørte at det var noen på kjøkkenet. Det er det at de ikke ga beskjed og hun bare låste seg inn som jeg reagerer på. Anonymkode: 8a79e...221 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Trolleri trollera. Er så moro at folk ikke klarer se hva som er trolling eller ikke. Anonymkode: a0a1c...a37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva skulle hun gjort, stått utafor døra di og blomstret i 35 minutter? For meg ville det vært helt innafor, jeg regner jo med det er nærmest umulig å overholde helt faste tider, siden arbeidsmengde og trafikk kan variere fra gang til gang. Anonymkode: 4e1cf...58d Enig i dette. Men jeg ville sagt, i en hyggelig tone, at det er fint om hun ringer på først. Sånn i tilfelle jeg er hjemme og står naken på badet 😅 Anonymkode: e46d4...e7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden 35 min før? Du kødder?? De aner ikke at de ødelegger prinsessen på erten dagen din. De antar du er på jobb som dem selv. Anonymkode: 02fcd...cd3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 35 min før? Du kødder?? De aner ikke at de ødelegger prinsessen på erten dagen din. De antar du er på jobb som dem selv. Anonymkode: 02fcd...cd3 TS skriver jo at hun pleier å være hjemme når de kommer og at det kun var den ene gangen hun lånte ut koden. Jeg synes ikke det er greit at de bruker «nøkkelen» uten avtale. Jeg hadde blitt ordentlig sint. Anonymkode: f99fb...4da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Hadde virkelig ikke brydd meg, en halv time før, må du nesten bare godta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden Da jeg drev å vasket hadde jeg en rute jeg skulle ha, da var det noen ganger hvis et sted ble avlyst eller at en ikke fikk tatt det en skulle pga uforutsette ting at vi kom tidligere til andre kunder. Vi kunne jo ikke bare stå der . Vi hadde fra sjefen klar beskjed ferdig på et sted, dra rett til neste å start. Anonymkode: cbb2d...94c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå