AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #1 Skrevet 19. november 2024 Hei. Kjøpte en wrap på flyplassen, merket på siste tygget at det var ost i. En wrap med spinat, hummus, paprika osv. aner ikke hvilken ost det var, men den smakte geit og var hvit i klumper. Nå er jeg selvfølgelig veldig redd for listeria. Tanker anyone? Anonymkode: ae2db...6f3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #3 Skrevet 19. november 2024 At jeg ville vært mer redd for salaten. Og hvor lenge wrapen hadde ligget, og tenåringene som handterer kjøkken, og servering. Ikke at jeg ville vært redd. Men osten er ikke det som ville gjort at jeg ikke kjøper den typen mat. Gravid, eller ikke. Anonymkode: a0d2b...9fc 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #5 Skrevet 19. november 2024 Hehe. Det er bra dere synes jeg er teit og hysterisk. Da satser jeg på at det går bra. Ser det er snakk om feta (jeg gikk tilbake og sjekket), så da får vi håpe den er fersk. Det går vel stort sett bra. Har mistet noen ganger før og merker det har satt seg som en frykt i meg. Anonymkode: ae2db...6f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå