Gå til innhold

Skuespillere

Velger dere av talent eller utsende  

15 stemmer

1. 1. Velger dere av talent eller utsende

• Utseende
      1
    • Talent
      14

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

Etter og ha lest her inne. Så virker det som mange av dere kvinner velger favoritt skuespillere av utseende og ikke talent.

Jeg kan jo selvfølgelig ta feil.

Så jeg lurer hva avgjør om en skuespiller er god. Da tenker jeg på manlige skuespillere.

Er det utsende eller talente ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god skuespiller er en talentfull skuespiller. Men en kjekk skuespiller kan heve en film på sin måte... :ler:

Skrevet
En god skuespiller er en talentfull skuespiller. Men en kjekk skuespiller kan heve en film på sin måte...  :ler:

Enig

Skrevet

Sier som Ole Brum : Jatakk, begge deler!!!

Men skuespillerprestasjonene er selvfølgelig viktigst!

Skrevet

En av mine favoritter er Jack Nicholson. Der er det ikke utseende som teller i allefall!

Skrevet

Et godt eksempel: Keira Knightly- Veldig pen, men forferdelig dårlig skuespiller :)

Gjest Bellatrix
Skrevet
En av mine favoritter er Jack Nicholson. Der er det ikke utseende som teller i allefall!

Enig. Det er flott med pene skuespillere, men til syvende og sist er det skuespillerprestasjonen som teller.

Skrevet
En god skuespiller er en talentfull skuespiller. Men en kjekk skuespiller kan heve en film på sin måte...  :ler:

:klappe:

Skrevet

Definitivt talent. En talentfull skuespiller kan overbevise deg om at han hører hjemme i enhver rolle nettopp på grunn av at han har evnen til å tilpasse seg, mens en kjekk, talentløs skuespiller får deg til å miste interessen for filmen etter ti minutter.

Gjest King James
Skrevet

Hvordan kan en kjekk skuespiller dra opp en film som er elendig ?

Skrevet

Ta av seg klærne?

:sjarmor:

Skrevet

talent, i tillegg til å ha det lille ekstra som ikke nødvendigvis har med vakkert utseende å gjøre, men noe ekstra som man bare har.

ta f.eks antoni hopkins, utrolig dyktig skuespiller. han er for gammel for min del til at han er stor pga utseendet, men i tillegg til å være talentfull, så har han også glimt i øyet, som han kan bruke enten til å sjarmere, skremme, bruke seg på.

Skrevet

Jeg sier bare Johnny Depp, han har begge deler.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja og Johnny Deep er kanskje den eneste som har begge delene.

Gjest Emera
Skrevet

Det kan han ikke, mener jeg.

Men nå har jeg aldri vært av dem som har siklet over "pene" skuespillere/stjerner.

Talentet er det som betyr noe.

Gjest King James
Skrevet

Det er jeg enig i. Det er jo like idiotisk og si at en film blir bra vist en mann dere kvinner synnes er kjekk er med. Som f.,eks og si at en film blir bra vist kvinner blotter brystene ( ikke at jeg har noe i mot at de gjør det )., Men en dårlig film blir ikke bra av det.

Gjest Gjest
Skrevet

Jonnhy Depp har blitt nevnt som en skuespiller som er både kjekk og dyktig, og han har vært med i et par filmer der han absolutt har dratt opp en ellers dårlig film. Sier ikke at filmen blir bra bare fordi han er med, men kvalitetsskuespill i en møkkafilm med rævva manus er bedre enn dårlig skuespill i en møkkafilm med rævva manus...

Men til det første spørsmålet ditt: talent over utseende. Jeg synes Phillip Seymour Hoffmann er en knakende god skuespiller, men jeg ser helst at han holder seg langt unna senga mi, for å si det slik.

Ellers så er det filmindustrien som helt klart en del av skylda for at vi lister opp pene skuespillere når det er snakk om favoritter, for de har tydelig en forkjærlighet for pene mennesker på lerrete.

Skrevet (endret)

Jeg tenker med en gang på alle de pene jentene som drar for å søke lykken i Hollywood, men ikke lykkes, så jeg tror hvertfall filmbransjen mener at det kreves mer. Det er forsåvidt min holdning også. Og jeg er en smule lei av at alle skal se best mulig ut. Det blir så kjedelig.

Dessuten blir de fleste 50% mer attraktive når de kommer på skjermen uansett.

Endret av hecuba
Gjest Gjest_Våken_*
Skrevet

Johnny hever en hver flim, det er ihvertfall min mening, og det er ikke fordi han er så forbaska kjekk. På en annen side; ingen kan redde et manus som er helt bak mål. (kom ikke på noen eksempler i farta, men det er plenty der ute)

...Det kommer som en liten bonus ;)

Gjest King James
Skrevet

Grunnen til at han hever en film, Er fordi han er den eneste virkelige gode skuespilleren kanskje den beste som lever i dag.

Men at han er kjekk det er jeg totalt uenig i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...