Marie1989 Skrevet 19. november 2024 #1 Del Skrevet 19. november 2024 Hei jeg lurer på om noen har tilsvarende erfaring. Jeg fikk satt inn et embryo som kun hadde delt seg i to (ikke fire), to dager etter uttak. Begynte å blø noe etter 12 dager, og ved blodprøven på dag 14 var hcg-nivået for lavt(20) for at legen trodde på graviditet. Men pga blødning og lav hcg var legen redd for graviditet utenfor livmor. Tok ny blodprøve etter 4 dager, og da hadde hcg-nivået steget til 120 (stigning som tilsvarer graviditet). Legen vil ikke fastslå noe, og er fremdeles redd for graviditet utenfor livmor, så jeg skal ta nye blodprøver om en uke. Har noen lignende erfaringer? Eller vet om det er en mulighet for graviditet? Tenker siden embryoet kun var todelt ved innsett, er det en mulighet at utviklingen ligger litt bak og at det er grunnen til de lave hcg-nivåene på dag 14? Har også lest at hcg-nivåer er veldig individuelt, og at det er stigningen man må følge med på. Hilsen meget spent dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #2 Del Skrevet 19. november 2024 Hcg på 120 på 18 dpo er ikke veldig love, beklager. Helst vil de vel se hcg over 100 på dag 14 Anonymkode: c610b...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #3 Del Skrevet 19. november 2024 Det er ikke veldig oppløftende målinger, dessverre. Jeg har hatt to tilfeller med lavt nivå etter ivf, og begge har endt i sa. For den ene var stigningen «normal» i starten, dvs doblet seg. For den andre så var stigning lav i starten, men tok seg så opp. Krysser fingrene for deg, men min erfaring er at det ikke går veien. Anonymkode: 278dd...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå