Gå til innhold

Hvor lenge hare dere gått med forkjølelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 uker siden begynte jeg å bli syk. De første 5 dagene var jeg uggen i kroppen, feberfølelse uten feber og litt tørr i halsen,så etter 6 dager ble je skikkelig snørrete og tett i nesen som varte i underkant av en uke.den siste uken fin i formen,kun litt tett nese innimellom på kveldene.nå 3 uker sidfn jeg først begynte, føler jeg meg litt tørr i halsen,nesa er ikke tett men renner,og en veldig mild sykdomsfølelse i kroppen..er dette normalt?

Er det en hard forkjølelse i år?

Anonymkode: 4908b...448

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som regel alltid syk opp mot tre uker når jeg blir syk.

Anonymkode: 7cbe6...dea

Skrevet

Jeg har inntrykk av at årets forkjølelse er langvarig. Selv har jeg hatt symptomer siden starten av august. Det som henger igjen er slim.. 

Anonymkode: 7cf98...2a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har inntrykk av at årets forkjølelse er langvarig. Selv har jeg hatt symptomer siden starten av august. Det som henger igjen er slim.. 

Er du også uggen I kroppen innimellom?

Skrevet

?

Skrevet

Ingen forkjølet her inne🤣🤣🤣

Skrevet

Har vært forkjølet i 8 uker nå. Ganske milde symptomer, men slitsomt at det aldri går over. Virker som årets forkjølelse er seig, kjenner flere som har vært forkjølet lenge. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 17.25):

Samme her! Har aldri blitt helt frisk siden slutten av august. Mistet luktesans noen dager, fremdeles er jeg grumsete i halsen.

Skrevet

Var forkjøla i rundt 7-8 uker. Dro til legen for å sjekke at det ikke var noe annet som nektet å gi slipp, da jeg nærmet meg 7 uker syk. Dessverre bare en forkjølelse som gikk opp og ned, sikkert noe annet midt i pga feber og sengeliggende, men det gikk over.

Langvarige greier i år, og mye av det! Er visst litt av hvert som går, så mye mulig du bare hopper fra det ene til det andre og tilbake til forkjølelse igjen.

Anonymkode: 8fde6...b30

Skrevet

Jeg er forkjølt ca hvert femte år, og da varer den i tre - fire uker.

Anonymkode: dd89b...741

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 16.19):

For 3 uker siden begynte jeg å bli syk. De første 5 dagene var jeg uggen i kroppen, feberfølelse uten feber og litt tørr i halsen,så etter 6 dager ble je skikkelig snørrete og tett i nesen som varte i underkant av en uke.den siste uken fin i formen,kun litt tett nese innimellom på kveldene.nå 3 uker sidfn jeg først begynte, føler jeg meg litt tørr i halsen,nesa er ikke tett men renner,og en veldig mild sykdomsfølelse i kroppen..er dette normalt?

Det er vel helt normalt 

Anonymkode: 91e16...5fa

Skrevet

Ser flere har vært forkjølet lenge siden begynnelsen av august. Jeg var også forkjøla i to måneder. Så var jeg frisk i to uker før jeg på nytt var forkjøla i kun 2 dager. Nå har jeg vært frisk siden da.

Anonymkode: a71c6...6ee

Skrevet

Begynte for 3 uker siden. Har fremdeles feber som kommer og går, er potte tett i nesa og ørene og generelt dårlig. ✌️

Anonymkode: 36f76...048

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 16.19):

3 måneder 

Anonymkode: 0823f...d97

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Begynte for 3 uker siden. Har fremdeles feber som kommer og går, er potte tett i nesa og ørene og generelt dårlig. ✌️

Anonymkode: 36f76...048

Er det forkjølelse eller influensa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...