AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #21 Del Skrevet 2 timer siden DelvisPresley skrev (9 minutter siden): Hvorfor drikker du ikke opp den 3.? Jeg kjøper 2 cider pluss en 0.33. Anonymkode: d9383...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #22 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du prøvd micrdosering mot angst? Anonymkode: 0a45f...f59 Hva er microdosering. Anonymkode: d9383...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 2 timer siden #23 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjøper 2 cider pluss en 0.33. Anonymkode: d9383...2b1 Å ja. Bare stusset da det stod 2,5 halvlitere. Så for meg at det ble en halv boks igjen😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #24 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Demper suget,et "sunt" alternativ.Funker fjell. Anonymkode: 0a45f...f59 Kan man kjøpe det i kostholdsforretninger Anonymkode: d9383...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #25 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Prøvd mitragyna spesiosa? Anonymkode: 0a45f...f59 Nå leste jeg om mitragyna spesiosa og det ser ut som den er forbudt i Norge. Hvis man importerer den, kan det være at den blir inndratt i tollen og at jeg kan få forventet straff? Anonymkode: d9383...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå