AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Kan ikke trene i høy intensitet og styrketrening klarer jeg bare i veldig lav styrke og kort tid om gangen. Jeg er normalvektig men nå har nok fettprosenten blitt så høy at jeg ser mye tykkere ut enn vekten skulle tilsi. Det er veldig mye å klype tak i overalt, og huden er veldig ujevn. Alt er tungt og jeg føler musklene har svunnet bort til tross for at jeg prøver å vedlikeholde med det lille jeg klarer av styrketrening. Dette tar på både fysisk og psykisk og jeg ønsker å få ned fettprosenten så kanskje det blir litt enklere å bevege meg uten smerter. Er det noe jeg burde kutte/legge til i kostholdet for å få fortgang? Noen knep for at gåturene skal bli mer effektive uten at jeg blir sengeliggende flere dager etterpå? Er noen treningsformer mer effektive enn andre på å forbrenne fett? Anonymkode: d33b7...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Gåturer med staver. Tenk store muskelgrupper og kjernemuskulatur. Finnes masse øvelser du kan gjøre sittende eller liggende, søk feks på floor barre på youtube (liggende balletøvelser). Anonymkode: cd175...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Det er 70-80 % kosthold som skal til for å gå ned i fettprosent. Treningen blir i hovedsak verktøyet for å stramme opp kroppen. Anonymkode: 89cd8...358 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Kostholdsendringer er jo den mest effektive metoden å gå ned i vekt på. Å forbrenne fett med trening når man ikke kan trene noe særlig kommer til å ta årevis. Fortsett med den treningen du greier for å vedlikeholde musklene. Det hjelper! selv om du ikke ser store resultater. Spiser du noen tomme kalorier så ville jeg kuttet litt på dem. Anonymkode: b7071...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå