AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #1 Skrevet 19. november 2024 Søker råd fra dere andre gravide, eller som har vært gravide ❤️ Jeg er nå 33 uker på vei, og har de siste ukene slitt så med smerter lokalisert i underlivet/på siden av underlivet. Kjennes ut som jeg er helt forslått der nede på ene siden rett og slett. Nå har det vart i 4 dager, hvor jeg omtrent ikke klarer å gå lengre strekninger, det gjør vondt å løfte ene beinet og jeg må manuelt løfte mitt eget bein dersom jeg må flytte på det for å ikke få vondt. Og det gjør så sinnsykt vondt å gå! Dette har somregel gått over etter en dag dersom jeg har presset meg for hardt på jobb eller beveget meg mye. Har ellers vært helt frisk gjennom graviditeten! Noen som har slitt med dette, og er dette bekkenløsningsmerter? Finnes det noe øvelser som kan lindre smertene? Hilsen en førstegangsmor i Januar ❤️ Anonymkode: fc526...3ea
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #2 Skrevet 19. november 2024 Ta kontakt med fysio som kan bekkenbunn med en gang, da kan du få øvelser som kanskje ikke fjerner smertene, men i det minste holder det i sjakk. Da vil du også ha et bedre utgangspunkt etter fødsel når du skal stramme opp igjen 😛 Anonymkode: 3f2f8...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå