Gå til innhold

Fant kun plommesekken - hjelp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ultralyd i dag. Ifølge mine beregninger er jeg gravid i uke 6+3, og jordmor sa vi kunne forvente å se et bankende hjerte. 

Vi tok både innvendig og utvendig ultralyd, og hun kunne se plommesekken, men ikke noe embryo. Hun sa plommesekken var litt mindre enn hun forventet. Jeg ble satt opp på ny time om en uke, og jordmor sa det var to mulige utfall; at svangerskapet dessverre ikke hadde utviklet seg som ønsket, eller at jeg ikke var kommet så langt som jeg trodde. 

Noen som har opplevd dette? Og har det gått bra? 

Jeg har mange gravidsymptomer, og har fått positiv digital test med ukeindikator med en «økning» til 3+ uker i dag (så antok at hcg øker). 

Anonymkode: a7038...342

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du har seks fullbyrdede uker bak deg + tre dager? Eller er du i din sjette uke, med fem fullbyrdede uker bak deg + tre dager? 

Jeg har ikke så mange råd å gi deg, men krysser fingre og tær for at det blir bra ❤️

Anonymkode: e3fc1...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Så du har seks fullbyrdede uker bak deg + tre dager? Eller er du i din sjette uke, med fem fullbyrdede uker bak deg + tre dager? 

Jeg har ikke så mange råd å gi deg, men krysser fingre og tær for at det blir bra ❤️

Anonymkode: e3fc1...e7a

Ifølge mine utregninger har jeg 6 fullgåtte uker + 3 dager. Jordmor sa at om det stemmer, har nok ikke svangerskapet utviklet seg som ønsket. Men det kan være jeg har egnet feil, at jeg har hatt eggløsning på annet tidspunkt eller at egget festet seg senere enn antatt, sa hun. Hun fortalte at egget kan «sveve» inne i livmoren i flere dager før det fester seg, og at jeg ikke måtte miste håpet enda. 

Men det føles litt håpløst nå💔

TS

Anonymkode: a7038...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...