AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Må sende julegaver til utlandet og skal kjøpe mange ulike ting: klær, leker og bøker. Noen tips? Anonymkode: 925cf...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må sende julegaver til utlandet og skal kjøpe mange ulike ting: klær, leker og bøker. Noen tips? Anonymkode: 925cf...d2a Ikke foreslå Temu Anonymkode: 925cf...d2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Kan du ikke heller finne en nettbutikk i det landet gavemottakerne bor, og få det sendt innenriks der? Hvis det er et språk du klarer? Mener at jeg hadde ikke klart å skjønne noe annet enn bildene i en finsk nettbutikk, for eksempel 😛 Anonymkode: f267f...7a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Temu. Anonymkode: 895a5...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Ali Express, Wish, Ebay Anonymkode: 895a5...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Amazon.com er representert i EU og USA (Men dessverre ikke i Norge). Der har du det meste. Anonymkode: df70b...145 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Temu Anonymkode: 3f792...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du ikke heller finne en nettbutikk i det landet gavemottakerne bor, og få det sendt innenriks der? Hvis det er et språk du klarer? Mener at jeg hadde ikke klart å skjønne noe annet enn bildene i en finsk nettbutikk, for eksempel 😛 Anonymkode: f267f...7a4 Man kan få oversatt sidene til norsk 🙂 det gjorde jeg når jeg kjøpte bussbilletter og diverse i utlandet. Anonymkode: 79211...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #9 Del Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan du ikke heller finne en nettbutikk i det landet gavemottakerne bor, og få det sendt innenriks der? Hvis det er et språk du klarer? Mener at jeg hadde ikke klart å skjønne noe annet enn bildene i en finsk nettbutikk, for eksempel 😛 Anonymkode: f267f...7a4 Jeg har familie i Danmark og dette gjør jeg før bursdager og jul. Noen ganger kan man også krysse av for at det er gave, da kommer ikke faktura med i pakken og man kan få pakket inn. Jeg finner danske nettbutikker og sender varene rett til familien 😊 Anonymkode: d2fe6...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #10 Del Skrevet 2 minutter siden Men hvordan finner man nettbutikker i et annet land? Jeg aner ikke hvilke lekebutikker, klesbutikker, sminkebutikker osv som finnes i andre land. Anonymkode: 10aaa...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå