AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #1 Del Skrevet 19. november 2024 Må sende julegaver til utlandet og skal kjøpe mange ulike ting: klær, leker og bøker. Noen tips? Anonymkode: 925cf...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #2 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må sende julegaver til utlandet og skal kjøpe mange ulike ting: klær, leker og bøker. Noen tips? Anonymkode: 925cf...d2a Ikke foreslå Temu Anonymkode: 925cf...d2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #3 Del Skrevet 19. november 2024 Kan du ikke heller finne en nettbutikk i det landet gavemottakerne bor, og få det sendt innenriks der? Hvis det er et språk du klarer? Mener at jeg hadde ikke klart å skjønne noe annet enn bildene i en finsk nettbutikk, for eksempel 😛 Anonymkode: f267f...7a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #4 Del Skrevet 19. november 2024 Temu. Anonymkode: 895a5...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #5 Del Skrevet 19. november 2024 Ali Express, Wish, Ebay Anonymkode: 895a5...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #6 Del Skrevet 19. november 2024 Amazon.com er representert i EU og USA (Men dessverre ikke i Norge). Der har du det meste. Anonymkode: df70b...145 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #7 Del Skrevet 19. november 2024 Temu Anonymkode: 3f792...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #8 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du ikke heller finne en nettbutikk i det landet gavemottakerne bor, og få det sendt innenriks der? Hvis det er et språk du klarer? Mener at jeg hadde ikke klart å skjønne noe annet enn bildene i en finsk nettbutikk, for eksempel 😛 Anonymkode: f267f...7a4 Man kan få oversatt sidene til norsk 🙂 det gjorde jeg når jeg kjøpte bussbilletter og diverse i utlandet. Anonymkode: 79211...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #9 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan du ikke heller finne en nettbutikk i det landet gavemottakerne bor, og få det sendt innenriks der? Hvis det er et språk du klarer? Mener at jeg hadde ikke klart å skjønne noe annet enn bildene i en finsk nettbutikk, for eksempel 😛 Anonymkode: f267f...7a4 Jeg har familie i Danmark og dette gjør jeg før bursdager og jul. Noen ganger kan man også krysse av for at det er gave, da kommer ikke faktura med i pakken og man kan få pakket inn. Jeg finner danske nettbutikker og sender varene rett til familien 😊 Anonymkode: d2fe6...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #10 Del Skrevet 19. november 2024 Men hvordan finner man nettbutikker i et annet land? Jeg aner ikke hvilke lekebutikker, klesbutikker, sminkebutikker osv som finnes i andre land. Anonymkode: 10aaa...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #11 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Men hvordan finner man nettbutikker i et annet land? Jeg aner ikke hvilke lekebutikker, klesbutikker, sminkebutikker osv som finnes i andre land. Anonymkode: 10aaa...3e7 De fleste nettbutikker har en liste over hvilke land de sender til. Amazon er et godt forslag, Zara, HM, Arket, osv. Enklere hvis du sier land, så er det sikkert noen som har forslag. Anonymkode: 2fc01...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå