Gå til innhold

Tips til nettbutikk som har «alt» og som sender til utlandet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må sende julegaver til utlandet og skal kjøpe mange ulike ting: klær, leker og bøker. Noen tips?

Anonymkode: 925cf...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Må sende julegaver til utlandet og skal kjøpe mange ulike ting: klær, leker og bøker. Noen tips?

Ikke foreslå Temu 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke heller finne en nettbutikk i det landet gavemottakerne bor, og få det sendt innenriks der? Hvis det er et språk du klarer? Mener at jeg hadde ikke klart å skjønne noe annet enn bildene i en finsk nettbutikk, for eksempel 😛 

Anonymkode: f267f...7a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amazon.com er representert i EU og USA (Men dessverre ikke i Norge). Der har du det meste.

Anonymkode: df70b...145

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan du ikke heller finne en nettbutikk i det landet gavemottakerne bor, og få det sendt innenriks der? Hvis det er et språk du klarer? Mener at jeg hadde ikke klart å skjønne noe annet enn bildene i en finsk nettbutikk, for eksempel 😛 

Man kan få oversatt sidene til norsk 🙂 det gjorde jeg når jeg kjøpte bussbilletter og diverse i utlandet. 

Anonymkode: 79211...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har familie i Danmark og dette gjør jeg før bursdager og jul. Noen ganger kan man også krysse av for at det er gave, da kommer ikke faktura med i pakken og man kan få pakket inn. Jeg finner danske nettbutikker og sender varene rett til familien 😊

Anonymkode: d2fe6...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan finner man nettbutikker i et annet land? Jeg aner ikke hvilke lekebutikker, klesbutikker, sminkebutikker osv som finnes i andre land. 

Anonymkode: 10aaa...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...