Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skjørt foran kjole?  Hvorfor bruker dere skjørt og ikke kjoler?   Jeg foretrekker kjoler for da slipper at noe strammer i livet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjørtene mine strammer ikke i livet. Har både kjoler og skjørt, bruker nok mest skjørt. 

Skrevet

Pga variasjon. Jeg personlig synes det er kjedelig å bare gå med et type plagg hele livet. Fordi jeg kan, pga jeg trives i skjørt (og bukse og kjole). Fordi ikke alle er lik deg. Fordi jeg kan være kreativ med antrekket og sette sammen et antrekk på andre måter enn med kjole. Fordi det er mange fine skjørt, fordi jeg bruker klær som passer meg og da strammer ikke skjørt (og nå om dagene må en jo uansett ha strømpebukse som strammer vesentlig mer uansett). 

Skrevet

Jeg får variert mer med skjørt kontra kjole, og jeg synes det er vanskeligere å finne kjole som både er fin på overkroppen, og har fin fasong og lengde på underkroppen. Jeg foretrekker f.eks langermede overdeler, med rund eller høy hals. Lett tettsittende, men ikke for. Jeg vil ha innsvingt og høyt liv. Så vil jeg ha a-fasong (prinsessefasong), med midi-lengde. Helst lommer. Fint fall er viktig, og absolutt ikke tettsittende over hofter og lår. Nesten umulig å finne noe for mine krav i form av en kjole, men ikke vanskelig med skjørt og overdel 😊

• Liker 1
Skrevet

For meg med min fasong på kroppen må jeg bruke belte på fleste skjørt og bukser.  Har lite problem med strømpebukser når det er kaldt.

• Liker 1
Skrevet
skreppamedleppa skrev (På 19.11.2024 den 12.27):

Pga variasjon. Jeg personlig synes det er kjedelig å bare gå med et type plagg hele livet. Fordi jeg kan, pga jeg trives i skjørt (og bukse og kjole). Fordi ikke alle er lik deg. Fordi jeg kan være kreativ med antrekket og sette sammen et antrekk på andre måter enn med kjole. Fordi det er mange fine skjørt, fordi jeg bruker klær som passer meg og da strammer ikke skjørt (og nå om dagene må en jo uansett ha strømpebukse som strammer vesentlig mer uansett). 

Bruker du hold in da? Jeg liker best de med høyt liv, helt oppunder puppene🤭

Anonymkode: e2296...f50

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Bruker du hold in da? Jeg liker best de med høyt liv, helt oppunder puppene🤭

Anonymkode: e2296...f50

Nei, aldri vært fan av hold in til hverdags.  Men det bør jo ikke være en slak strikk som gjør at strømpebuksen går ned på knærene innen 5 min. Jeg har ikke noe imot strømpebukse og har mange ulike typer men siden det var snakk om at skjørt strammer så mye i livet så synes jeg det var verdt å ta med i ligningen at en må gjerne ha på et plagg under med strikk som sitter betraktelig strammere enn skjørtet i seg selv. Skjørtet i seg selv strammer ikke mer eller mindre enn kjoler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...