Gå til innhold

Stødig og stort tørkestativ (innendørs)

lin

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et nytt tørkestativ. Har hatt et fra ikea som jeg likte godt, men det selges ikke lengre. De som de har nå, føles litt vel spinkle. 

Jeg har også hatt flere av de klassiske, med vinger ut til sidene. De fungerer helt greit. Men skulle ønske de var noe større og også noe stødigere. 

Jeg har god plass, så trenger ikke være spesielt plassvennlig. Sånn tårn i høyden utgår. Vil heller ha god plass til å henge utover slik at det tørker fort. 

Tips meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har god plass, så er det en mulighet å ha f.eks. 2 stk av slike vanlige med vinger. 

Evt. sånn uttrekkbar snor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Som var akkurat det hun ikke ville ha

Anonymkode: 1b36b...afa

Det er i alle fall dokumentert stødigere, som hun etterspurte. (Riktignok ikke større)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjugur skrev (10 minutter siden):

Dette er storebroren til det "vanlige" tørkestativet. Hadde det, men det ble for stort. 
Er veldig mye mer solid og veldig stødig

Tørkestativ LEIFHEIT PEGASUS 16m tørkesnor | JYSK

Ja, men er det stort altså? 16m tørkesnor, mens det klassiske som linkes over her er 18m 🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne67 skrev (48 minutter siden):

Om du har god plass, så er det en mulighet å ha f.eks. 2 stk av slike vanlige med vinger. 

Evt. sånn uttrekkbar snor.

Glemte å si at jeg tørker i oppholdsrom. Der har jeg god plass, mens både bad og vaskerom er lite. Derfor utgår uttrekkbar snor. 

Har hatt 2-3 stativer til nå. To av de er ødelagte. Håper helst på et stort og stødig, og så får jeg heller ta fram det klassiske itilegg etter behov. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lin skrev (8 minutter siden):

Glemte å si at jeg tørker i oppholdsrom. Der har jeg god plass, mens både bad og vaskerom er lite. Derfor utgår uttrekkbar snor. 

Har hatt 2-3 stativer til nå. To av de er ødelagte. Håper helst på et stort og stødig, og så får jeg heller ta fram det klassiske itilegg etter behov. 

Eier eller leier du? Hvis du eier, har du vurdert vegg- eller takhengt tørkestativ?

Har vært velig fornøyd med det fra Jula. Skal monteres slike også i ny bolig, i taket over benkene hvor vaskemaskiner og tørketrommel er plassert.

https://www.jula.no/catalog/hjem-og-husholdning/klesvask-og-stell/klespleie/torkestativer/torkestativ-013450/

Anonymkode: 9a29d...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har leifheit tørkestativ. Veldig praktisk med de røde sokkehengerne på siden. Vet den kommer i to str. Ser den ene er linket til tidligere i tråden. Vet de ble solgt på både megaflis, jysk, jernia blant annet.

Anonymkode: 7104a...20a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...