Sciurus Skrevet 21. november 2024 #101 Del Skrevet 21. november 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 21. november 2024 #102 Del Skrevet 21. november 2024 Det hadde vært kjipt, og da tror jeg ikke forholdet hadde vært lov laga. For meg er sex en viktig del av forholdet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #103 Del Skrevet 29. november 2024 SPOCA skrev (På 21.11.2024 den 15.28): Det hadde vært kjipt, og da tror jeg ikke forholdet hadde vært lov laga. For meg er sex en viktig del av forholdet. Bra du er ærlig. Leste en annen tråd det de fleste rådet ts til å dumpe mannen fordi han hadde for liten pikk. Anonymkode: a80b4...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 29. november 2024 #104 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bra du er ærlig. Leste en annen tråd det de fleste rådet ts til å dumpe mannen fordi han hadde for liten pikk. Anonymkode: a80b4...c2e Okay, det er jo synd. Jeg personlig er ikke så opptatt av størrelse, så lenge det intime er godt og bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 1. desember 2024 #105 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.11.2024 den 18.09): Bra du er ærlig. Leste en annen tråd det de fleste rådet ts til å dumpe mannen fordi han hadde for liten pikk. Anonymkode: a80b4...c2e Jeg tviler ikke på at @SPOCAer ærlig. Men jeg tviler heller ikke på at alle de kvinnene som har skrevet i tråden at de fint klarer seg uten sex er ærlige. Hvorfor tror du at alle som skriver noe du ikke ønsker er uærlige? Hva med å høre hva folk sier til deg og lære noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #106 Del Skrevet 1. desember 2024 Hulderen skrev (6 timer siden): Jeg tviler ikke på at @SPOCAer ærlig. Men jeg tviler heller ikke på at alle de kvinnene som har skrevet i tråden at de fint klarer seg uten sex er ærlige. Hvorfor tror du at alle som skriver noe du ikke ønsker er uærlige? Hva med å høre hva folk sier til deg og lære noe? Fordi det er folk som har svart i begge trådene og sier det stikk motsatte i dem. Anonymkode: a80b4...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #107 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fordi det er folk som har svart i begge trådene og sier det stikk motsatte i dem. Anonymkode: a80b4...c2e Skulle trodd mennesker var forskjellige 😱 Anonymkode: a6a41...011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #108 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skulle trodd mennesker var forskjellige 😱 Anonymkode: a6a41...011 Samme brukerne i begge trådene. Anonymkode: a80b4...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 2. desember 2024 #109 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samme brukerne i begge trådene. Anonymkode: a80b4...c2e Men du har såfall stilt et dårlig spørsmål. Du spør hva damer ville gjort hvis menn sluttet å ha sex med dem. Av tråden ser man at mange har tolket «menn» som «alle menn». I praksis at damer blir incels og må klare seg uten sex. Da er det ingenting i veien for å si at det er en situasjon jeg hadde håndtert fint, samtidig som det finnes et utall årsaker til at jeg dropper en mann som partner/sexpartner. Inkludert seksuell kompabilitet. Hvis jeg har tilgang på sex, har jeg krav, ønsker og behov. Mange! Og jeg forventer at han har det samme. Hvis jeg derimot ikke har noen tilgang på menn, nei da klarer jeg meg jo fint uten. Jeg ønsker det ikke, men jeg får det til. Det er ingen dobbeltmoral i det. Hvis du egentlig mente at det kun var partner som ikke ville ha sex lenger, mens andre menn var tilgjengelige. Ja da er det en helt annen case. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #110 Del Skrevet 2. desember 2024 Diskulis skrev (15 timer siden): Hvis jeg har tilgang på sex, har jeg krav, ønsker og behov. Mange! Og jeg forventer at han har det samme. Hvis jeg derimot ikke har noen tilgang på menn, nei da klarer jeg meg jo fint uten. Det hadde du tydeligvis ikke klart deg fint uten. Anonymkode: a80b4...c2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 2. desember 2024 #111 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det hadde du tydeligvis ikke klart deg fint uten. Anonymkode: a80b4...c2e Jo. Du får argumentere for hvorfor du mener det da istedenfor å bare slenge ut tomme ord uten substans. Jeg har argumentert for hvorfor det er fullt mulig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #112 Del Skrevet 11. desember 2024 Druid skrev (På 19.11.2024 den 16.04): Poenget mitt var at svært mange kvinner tror voldtekt i hovedsak er seksuelt. Og faktum er at mesteparten av det, er vold og ønske om mestring og kontroll.... Klart det fortsatt ville vært vold i verden, men ikke spesifikt seksuell vold fra menns side. Anonymkode: c21ed...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #113 Del Skrevet 13. desember 2024 Og mannehatet blomstrer som vanlig blant kvinnene på KG ser jeg... Anonymkode: 3941d...1ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #114 Del Skrevet 13. desember 2024 Daria skrev (På 19.11.2024 den 15.33): En ikke ubetydelig andel av volden kvinner utsettes for er seksuelt relatert og motivert. En verden hvor alle menn var aseksuelle ville vært en verden hvor kvinner kunne føle seg tryggere. Hvordan du tolker resonnementet mindre risiko = større trygghet som en økt aksept for vold er noe uklart for meg... Menn er utsatt for mye mer vold enn kvinner. Og en betydelig grunn til at menn flest ikke slår en kvinne i en situasjon hvor en nøyaktig lik situasjon med en mann ville ført til vold er seksuellt motivert. Så i et senario hvor alle menn var aseksuelle ville kvinner blitt utsatt for like mye vold som menn. Men kvinnene hadde naturlig nok blitt hardere skadet av volden. Anonymkode: 3941d...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå