AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #61 Del Skrevet 19. november 2024 Hadde blitt lettet. Jeg har sex med mannen min fordi han vil, ikke fordi det gir meg noe annet enn husfred. Det er en plikt akkurat som å gå på jobb, vaske gulv, lage mat, kjøre unger på aktiviteter etc. Og som en annen har nevnt: Man hadde følt seg tryggere ute på kveldstid da sjansen for å bli overfalt og voldtatt hadde vært minimal. Jorda klarer seg fint uten menneskeheten, så jeg er ikke noe redd for at vi som art skulle dødd ut. Anonymkode: 3f808...6d8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #62 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det hadde vært en nydelig verden! Tenk på alle barna som hadde hatt en lykkelig barndom uten overgrep! Alle som ikke hadde blitt utsatt for traficking, seksuell misbruk, voldtekt og gudane vet hva menn er i stand til å gjøre. Og det er mot mennesker. Hva de gjør mot dyr seksuelt er ikke nevnt. Menns seksualitet ødelegger så mange liv! Anonymkode: 201bd...8e1 Kvinner misbruker barn de også, ikke like mye, men allikevel. Anonymkode: a80b4...c2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #63 Del Skrevet 19. november 2024 DelvisPresley skrev (4 minutter siden): Det er noe menn bør tenke over. Makta man har over menneskeheten. Skal vi føre den videre eller la den dø ut? Kvinner trenger ikke ha sex med menn for å bli gravide. Menn har frivillig gitt bort så mye av seden sin, at vi fint kan holde liv i menneskene litt lenger. Spermbanker er supert 👍 Ellers hadde det ikke gjort noe om vi døde ut. Vi er ikke viktige i det store bildet. Anonymkode: c2026...3a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #64 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinner misbruker barn de også, ikke like mye, men allikevel. Anonymkode: a80b4...c2e Å bli kvitt 98% er jo uansett supert. Anonymkode: 74915...6e1 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 19. november 2024 #65 Del Skrevet 19. november 2024 Hatt sex med seg selv og andre kvinner. Man trenger ikke en mann for å ha sex. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #66 Del Skrevet 19. november 2024 TomKrus skrev (1 time siden): Med masse seksuell frustrasjon og mange unge menn som oser av testosteron ville sikkert gjort verden mye tryggere totalt avskåret fra sex Er du så dum at du tror på det du selv sier ? Var ikke premisset at menn var aseksuelle? Anonymkode: 18693...3e6 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #67 Del Skrevet 19. november 2024 Verden hadde vært et tryggere sted, hadde som flere nevner glatt ofret sex med menn for at barna mine vokser opp i en trygg verden. En verden uten sex press, tvang, plikt, forventninger. Som en nevner her ble og blir sett på som kvinners plikt i ekteskapet og tilfredsstille mannen samt produsere avkom. Det blir sammenlignet med en ku. Ingen mennesker vil bli nedgradert til en melkeku. Mennesker utvikler seg stadig vekk, hadde vært interessant å se hvordan et slikt scenario utspiller seg. Blir verden bedre for menn og kvinner, mer emosjonsbasert, mer i kontakt med følelser, mindre krig, mindre overgrep? Barn blir produsert kun fordi de er ønsket = mindre overbefolkning og mer ressurser, bedre miljø, en frodig jord. Eller vil noen kvinner innta rollen som overgripere og maktsyke psykopater? håper noen lager en sci-fi av dette, med alle tenklige scenarioer. Anonymkode: 21fde...588 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #68 Del Skrevet 19. november 2024 For et vagt spørsmål. Hvis menn i forhold ikke ville ha sex, hadde det vært forferdelig, men hvis det betyr at mange menn hadde dratt til seg slibrige blikk og fingre så hadde det jo ikke gjort noe. Hvis menn hadde vært totalt uinteressert i kvinner og aldri kikket deres vei på en slik måte at kvinner aldri fikk et håp om at de var likt eller lagt merke til, hadde de selvfølgelig syntes det hadde vært kjipt, og hadde mest sannsynlig kriget mer om oppmerksomheten deres. Anonymkode: 7febc...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 19. november 2024 #69 Del Skrevet 19. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mennesker utvikler seg stadig vekk, hadde vært interessant å se hvordan et slikt scenario utspiller seg. Blir verden bedre for menn og kvinner, mer emosjonsbasert, mer i kontakt med følelser, mindre krig, mindre overgrep? Barn blir produsert kun fordi de er ønsket = mindre overbefolkning og mer ressurser, bedre miljø, en frodig jord. Eller vil noen kvinner innta rollen som overgripere og maktsyke psykopater? Ja. Altså, ser vi på de siste 50 -60 årene i vestlig verden, der vi har liberale verdier, ser vi : "bedre for menn og kvinner, mer emosjonsbasert, mer i kontakt med følelser, mindre krig, mindre overgrep? Barn blir produsert kun fordi de er ønsket = mindre overbefolkning og mer ressurser, bedre miljø, en frodig jord" .... og "noen kvinner innta rollen som overgripere og maktsyke psykopater" (vi liker å fremstille det som det er mere overgrep og pedofili nå ... ikke faen! Det OPPDAGES mer nå.. .det er ikke nytt) Det er en pendel. Og det som er trist , er at den er på vei tilbake. Problemet er at vi ikke er styrt av inteligens alene. Vi sloss hele tiden med gorilla hjernen vår og hormonbalansen vår 🙂 Endret 19. november 2024 av Druid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #70 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): For et vagt spørsmål. Hvis menn i forhold ikke ville ha sex, hadde det vært forferdelig, men hvis det betyr at mange menn hadde dratt til seg slibrige blikk og fingre så hadde det jo ikke gjort noe. Hvis menn hadde vært totalt uinteressert i kvinner og aldri kikket deres vei på en slik måte at kvinner aldri fikk et håp om at de var likt eller lagt merke til, hadde de selvfølgelig syntes det hadde vært kjipt, og hadde mest sannsynlig kriget mer om oppmerksomheten deres. Anonymkode: 7febc...271 Fra en kvinne som aldri har fått oppmerksomhet fra menn, og som kun har opplevd patetiske sjekkeforsøk rett før stengetid når det er siste sjanse og alke de pene damene har sagt nei, så kan jeg si at det går faktisk helt fint. Ikke et eneste lite sekund har jeg tenkt at jeg skal krige for menns oppmerksomhet. Hvorfor skulle jeg det? Jeg har verdi i meg selv akkurat som jeg er, selv om jeg er stygg og hat passert 40, jeg trenger ikke føle at menn synes jeg er deilig for å føle meg bra. Anonymkode: 5c87a...5ff 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #71 Del Skrevet 19. november 2024 Druid skrev (29 minutter siden): Ja. Altså, ser vi på de siste 50 -60 årene i vestlig verden, der vi har liberale verdier, ser vi : "bedre for menn og kvinner, mer emosjonsbasert, mer i kontakt med følelser, mindre krig, mindre overgrep? Barn blir produsert kun fordi de er ønsket = mindre overbefolkning og mer ressurser, bedre miljø, en frodig jord" .... og "noen kvinner innta rollen som overgripere og maktsyke psykopater" (vi liker å fremstille det som det er mere overgrep og pedofili nå ... ikke faen! Det OPPDAGES mer nå.. .det er ikke nytt) Det er en pendel. Og det som er trist , er at den er på vei tilbake. Problemet er at vi ikke er styrt av inteligens alene. Vi sloss hele tiden med gorilla hjernen vår og hormonbalansen vår 🙂 Mulig verden hadde vært bedre om vi ikke hadde undertrykt vår dyriske side? men som min favoritt etiker sa for noen århundrer siden «det som skiller en mann fra en hund er at hunden forgriper seg på alle på alle tispene den møter på sin vei, mens en mann går ikke bort å voldtar en hver kvinne den ser på sin vei» voldteksmenn i den vestlige verden er fullstendig klar over at de begår en kriminell handling, og vil ikke risikere den allmennpreventive straffen den medfører. I tillegg til skammen, offentlig ydmykelser osv. motalliansen til dette vil påføre kvinner den samme skammen med å påstå at kvinner ofte lyger om overgrep for å sverte menn. Ingen friske kvinner ville noensinne anklagd en mann feilaktig å risikert skammen det medfører og ingen normal oppegående mann ville voldtatt en kvinne med tanke på konsekvensene. desverre virker det som menn og kvinner har totale ulike syn på seksualitet og behov for dette. Menn blir styrt av sine seksuelle lyster fordi de fra naturen side skal produsere så mange avkom som mulig, kvinner derimot sitt instinkt er å overleve og forsørge eget avkom, det er lettest med minst mulig. hvorfor trumfer fremdeles mennenes dyriske behov kvinners? Ikke særlig bra for planeten at vi er altfor mange, ikke bra for noen av oss. Hadde menn og kvinner hatt ingen seksuelle grenser hadde vi utslettet oss selv for lengst. Anonymkode: 21fde...588 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #72 Del Skrevet 19. november 2024 Gabriel skrev (7 timer siden): Da ville vi død ut. Absolutt ikke. Vi har flust med sæd på lager.. Anonymkode: 5f65a...32f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #73 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Absolutt ikke. Vi har flust med sæd på lager.. Anonymkode: 5f65a...32f Menn hadde blitt kua. Anonymkode: 21fde...588 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 19. november 2024 #74 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mulig verden hadde vært bedre om vi ikke hadde undertrykt vår dyriske side? Sitte i trær og kaste våre egne ekstrementer på folk vi ikke likte? Vel det ER mer overkommelig enn en M72 .... AnonymBruker skrev (3 minutter siden): men som min favoritt etiker sa for noen århundrer siden «det som skiller en mann fra en hund er at hunden forgriper seg på alle på alle tispene den møter på sin vei, mens en mann går ikke bort å voldtar en hver kvinne den ser på sin vei» Skal jeg være kynisk vil jeg justere det : Menn forgriper seg på dem de slipper unna med. Forskjellen er at hunder slipper unna med mer. Kjernen i hvordan vi holder oss lovlydige , ligger i tilknytning til samfunnet. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ingen friske kvinner ville noensinne anklagd en mann feilaktig å risikert skammen det medfører og ingen normal oppegående mann ville voldtatt en kvinne med tanke på konsekvensene. Jeg er ikke enig : kvinner er ikke mindre opertunistiske enn menn og opertunisme er ingen sykdom , uansett hvor spekulativt det er , og menn er ikke nødvendigvis rasjonelle i alle situasjoner. AnonymBruker skrev (11 minutter siden): desverre virker det som menn og kvinner har totale ulike syn på seksualitet og behov for dette. Menn blir styrt av sine seksuelle lyster fordi de fra naturen side skal produsere så mange avkom som mulig, kvinner derimot sitt instinkt er å overleve og forsørge eget avkom, det er lettest med minst mulig. Det er ikke et problem, så lenge begge parter er klar over at det er en årsak og hva den årsaken er. Derifra og inn er det uproblematisk. Det er når man prøver late som dette ikke er faktorer som betyr noe , at ting kollapser AnonymBruker skrev (15 minutter siden): hvorfor trumfer fremdeles mennenes dyriske behov kvinners? Ikke særlig bra for planeten at vi er altfor mange, ikke bra for noen av oss. Hadde menn og kvinner hatt ingen seksuelle grenser hadde vi utslettet oss selv for lengst. Med deprimerende historisk kjennskap : desverre, nei. (Don´t ask, you REALLY doesn´t want to know.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #75 Del Skrevet 19. november 2024 For meg personlig, null problem. Sex med en mann er virkelig oppskrytt. Sex med damer er mye bedre eller onanere. Menn for sex trenger ikke jeg. Nei, jeg er ikke lesbisk. Anonymkode: 30a6a...199 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #76 Del Skrevet 19. november 2024 kal jeg være kynisk vil jeg justere det : Menn forgriper seg på dem de slipper unna med. Forskjellen er at hunder slipper unna med mer. Kjernen i hvordan vi holder oss lovlydige , ligger i tilknytning til samfunnet. Vel det var din mening. Og visst det stemmer burde menn og de mennene kastreres, slik som hunder, da de ikke er i stand til styre sine dyriske drifter. De mennene ville i følge seg selv ikke nedverdiget seg selv til «kaste eksrementer fra trær, men nedverdige seg selv til overgrep det gjør de - så lenge de har en sjans til å slippe unna. En mann som kaster bæsj fra et tre er langt mindre farlig enn som voldtar andre, men begge like dumme/mindre utviklet. Du nevner heller ikke at det er menn som skrevet og håndhevet de fleste lover. Dvds at menn selv ser på dette som en uakseptabel adferd. Dermed om du bryter felleskapet regler blir du fjernet fra det og har mindre sjanse for å overleve. Voldtekt er ikke straffbart fordi det er en fordel for vår art, bestemt av menn ( applaus for menn dog ikke strafferammen). Menn vil selv beskytte seg mot andre menn. Kvinner utgjør ikke like stor risiko for menn, vi er fysisk underlegen. har for øvrig mastergrad i historie og har forsket på kjønnsforskjeller, men siden du er mann så er det klart du har mer kompetanse enn alle kvinnene i kommentarfeltet sammenlagt. Nyt godene med å hevde din rett uansett hvor mange som uenig med deg. Videre vit at folk du snakker med face to face sikkert har gitt deg opp «eg har gitt opp, jatter bare med ellers så holder han aldri kjeft». Anonymkode: 21fde...588 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #77 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): kal jeg være kynisk vil jeg justere det : Menn forgriper seg på dem de slipper unna med. Forskjellen er at hunder slipper unna med mer. Kjernen i hvordan vi holder oss lovlydige , ligger i tilknytning til samfunnet. Vel det var din mening. Og visst det stemmer burde menn og de mennene kastreres, slik som hunder, da de ikke er i stand til styre sine dyriske drifter. De mennene ville i følge seg selv ikke nedverdiget seg selv til «kaste eksrementer fra trær, men nedverdige seg selv til overgrep det gjør de - så lenge de har en sjans til å slippe unna. En mann som kaster bæsj fra et tre er langt mindre farlig enn som voldtar andre, men begge like dumme/mindre utviklet. Du nevner heller ikke at det er menn som skrevet og håndhevet de fleste lover. Dvds at menn selv ser på dette som en uakseptabel adferd. Dermed om du bryter felleskapet regler blir du fjernet fra det og har mindre sjanse for å overleve. Voldtekt er ikke straffbart fordi det er en fordel for vår art, bestemt av menn ( applaus for menn dog ikke strafferammen). Menn vil selv beskytte seg mot andre menn. Kvinner utgjør ikke like stor risiko for menn, vi er fysisk underlegen. har for øvrig mastergrad i historie og har forsket på kjønnsforskjeller, men siden du er mann så er det klart du har mer kompetanse enn alle kvinnene i kommentarfeltet sammenlagt. Nyt godene med å hevde din rett uansett hvor mange som uenig med deg. Videre vit at folk du snakker med face to face sikkert har gitt deg opp «eg har gitt opp, jatter bare med ellers så holder han aldri kjeft». Anonymkode: 21fde...588 Fantastisk🙏🏻🤣🤣🤣 Anonymkode: 1f3c6...e95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #78 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kule kommentarer (Ett år senere uten sex) "HVA SØREN FEILER MENNENE!!!? HVEM TROR DE AT DE ER!!??" Anonymkode: a80b4...c2e Det tenkte jeg mange ganger mens jeg levde i et sexløst ekteskap. Men jeg: -voldtok ingen -var ikke utro -konsentrerte meg barna -gikk til slutt! Anonymkode: 18e7a...666 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #79 Del Skrevet 19. november 2024 Hadde vært litt kjipt å ikke ha sex med kjæresten, men hadde jo ikke vært krise liksom. Sex er mer en fin bonus og ikke noe jeg må ha for å trives 😊 Som singel hadde det ikke betydd noe som helst. Samme om det er 1 eller 10 år. Sex er noe jeg har lyst på når jeg er i forhold. Anonymkode: 0b15b...764 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 19. november 2024 #80 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vel det var din mening. Og visst det stemmer burde menn og de mennene kastreres, slik som hunder, da de ikke er i stand til styre sine dyriske drifter. Det hadde vært et fantastisk argument ... hvis ikke det i seg selv fortalte nettopp at menn som gruppe var i stand til å styre sine drifter....så lenge samfunnet satte reglene. Hvilket, siden du har studert historie, gjelder hele den kjente historien ... og også kvinner!!! AnonymBruker skrev (21 minutter siden): har for øvrig mastergrad i historie og har forsket på kjønnsforskjeller, men siden du er mann så er det klart du har mer kompetanse enn alle kvinnene i kommentarfeltet sammenlagt. Vet du hva? Jeg tror ikke på deg. Jeg kjenner en del som har forsket på Historie og har forståelse på kjønnsforskjeller, og uten unntak, er de flinkere til å bygge en argumentasjonsrekke som underbygger poengene sine. Formidlingsevne er ikke en nødvendighet i forskning, jeg kjenner en god del rett ut nerder i temaer, men selv de klarer formidle kompetansen sin. Og du gjør en dårligere figur enn meg, og jeg bare synser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå