Gå til innhold

Hva hadde kvinner gjort hvis menn sluttet å ville ha sex med dem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er ikke bra i topplokket

Anonymkode: 1f3c6...e95

Det interresante her, er at i forhold til argumentasjonen har du ikke et eneste motargument. Ikke engang på overordnet nivå.

Nå, jeg behandler en veldig kompleks problematikk med relativt brede streker. Målet er å trekke linjer folk kan forstå og klargjøre at ting kansje ikke er så enkelt som det føles som.

Vi virkelig liker fantasien om at vi er viktige i oss selv og at andre mennesker ikke trenger oss, og vi ikke trenger andre. 

Men faktum er at alle mennesker er avhengig av andre, og vår tilværelse i deres liv er deres behov som må dekkes. 

Og det er skummelt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Druid skrev (4 minutter siden):

Det interresante her, er at i forhold til argumentasjonen har du ikke et eneste motargument. Ikke engang på overordnet nivå.

Nå, jeg behandler en veldig kompleks problematikk med relativt brede streker. Målet er å trekke linjer folk kan forstå og klargjøre at ting kansje ikke er så enkelt som det føles som.

Vi virkelig liker fantasien om at vi er viktige i oss selv og at andre mennesker ikke trenger oss, og vi ikke trenger andre. 

Men faktum er at alle mennesker er avhengig av andre, og vår tilværelse i deres liv er deres behov som må dekkes. 

Og det er skummelt... 

Åja.
Btw, alle skrivefeilene og det grammatiske kaoset i innleggene dine vitner om alt annet enn intelligens.

Anonymkode: 1f3c6...e95

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levd det samme livet som jeg gjør fra før av.

Anonymkode: c4160...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legg merke til at det bestandig er den fordømte sexen, menn er en skuffelse sammholdsmessig eller alle de gode er tatt å bare de uten den emosjonelle biten inntakt er her for resten av oss som ikke har noen.

Anonymkode: c4160...b49

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabriel skrev (5 timer siden):

Da ville vi død ut. 

Det er noe menn bør tenke over. Makta man har over menneskeheten. Skal vi føre den videre eller la den dø ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt lettet. Jeg har sex med mannen min fordi han vil, ikke fordi det gir meg noe annet enn  husfred. Det er en plikt akkurat  som å gå på jobb, vaske gulv, lage mat, kjøre unger på aktiviteter  etc.

Og som en annen har nevnt: Man hadde følt seg tryggere ute på kveldstid da sjansen for å bli overfalt og voldtatt hadde vært minimal.

Jorda klarer seg fint uten menneskeheten, så jeg er ikke noe redd for at vi som art skulle dødd ut.

Anonymkode: 3f808...6d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det hadde vært en nydelig verden! Tenk på alle barna som hadde hatt en lykkelig barndom uten overgrep! Alle som ikke hadde blitt utsatt for traficking, seksuell misbruk, voldtekt og gudane vet hva menn er i stand til å gjøre. Og det er mot mennesker. Hva de gjør mot dyr seksuelt er ikke nevnt. 

Menns seksualitet ødelegger så mange liv! 

Anonymkode: 201bd...8e1

Kvinner misbruker barn de også, ikke like mye, men allikevel. 

Anonymkode: a80b4...c2e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (4 minutter siden):

Det er noe menn bør tenke over. Makta man har over menneskeheten. Skal vi føre den videre eller la den dø ut?

Kvinner trenger ikke ha sex med menn for å bli gravide. Menn har frivillig gitt bort så mye av seden sin, at vi fint kan holde liv i menneskene litt lenger. Spermbanker er supert 👍 

Ellers hadde det ikke gjort noe om vi døde ut. Vi er ikke viktige i det store bildet.

Anonymkode: c2026...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kvinner misbruker barn de også, ikke like mye, men allikevel. 

Anonymkode: a80b4...c2e

Å bli kvitt 98% er jo uansett supert. 

Anonymkode: 74915...6e1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med seg selv og andre kvinner. Man trenger ikke en mann for å ha sex.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druid skrev (47 minutter siden):

Og det er skummelt... 

Du har ikke tenkt over at årsaken til manglende argumenter mot det du sier er at det er så på trynet at det er umulig å komme med noe som ikke er like lavpanna? 

Anonymkode: 18693...3e6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (1 time siden):

Med masse seksuell frustrasjon og mange unge menn som oser av testosteron ville sikkert gjort verden mye tryggere totalt avskåret fra sex :) Er du så dum at du tror på det du selv sier ?

Var ikke premisset at menn var aseksuelle? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har ikke tenkt over at årsaken til manglende argumenter mot det du sier er at det er så på trynet at det er umulig å komme med noe som ikke er like lavpanna? 

Så kom med NOE. Noe som helst.

Jeg påpeker en del helt faktuelle poeng, ta tak i et av dem og argumenter mot.

Det er det en debatt handler om : har du noe som er "høypanna", ta det fram. Alt er bedre enn å bevise at jeg har rett 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verden hadde vært et tryggere sted, hadde som flere nevner glatt ofret sex med menn for at barna mine vokser opp i en trygg verden. En verden uten sex press, tvang, plikt, forventninger. Som en nevner her ble og blir sett på som kvinners plikt i ekteskapet og tilfredsstille mannen samt produsere avkom. Det blir sammenlignet med en ku. Ingen mennesker vil bli nedgradert til en melkeku. 
Mennesker utvikler seg stadig vekk, hadde vært interessant å se hvordan et slikt scenario utspiller seg. Blir verden bedre for menn og kvinner, mer emosjonsbasert, mer i kontakt med følelser, mindre krig, mindre overgrep? Barn blir produsert kun fordi de er ønsket = mindre overbefolkning og mer ressurser, bedre miljø, en frodig jord.
Eller vil noen kvinner innta rollen som overgripere og maktsyke psykopater?

håper noen lager en sci-fi av dette, med alle tenklige scenarioer.

Anonymkode: 21fde...588

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et vagt spørsmål. Hvis menn i forhold ikke ville ha sex, hadde det vært forferdelig, men hvis det betyr at mange menn hadde dratt til seg slibrige blikk og fingre så hadde det jo ikke gjort noe. Hvis menn hadde vært totalt uinteressert i kvinner og aldri kikket deres vei på en slik måte at kvinner aldri fikk et håp om at de var likt eller lagt merke til, hadde de selvfølgelig syntes det hadde vært kjipt, og hadde mest sannsynlig kriget mer om oppmerksomheten deres.

Anonymkode: 7febc...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Mennesker utvikler seg stadig vekk, hadde vært interessant å se hvordan et slikt scenario utspiller seg. Blir verden bedre for menn og kvinner, mer emosjonsbasert, mer i kontakt med følelser, mindre krig, mindre overgrep? Barn blir produsert kun fordi de er ønsket = mindre overbefolkning og mer ressurser, bedre miljø, en frodig jord.
Eller vil noen kvinner innta rollen som overgripere og maktsyke psykopater?

Ja. 

Altså, ser vi på de siste 50 -60  årene i vestlig verden, der vi har liberale verdier, ser vi  "bedre for menn og kvinner, mer emosjonsbasert, mer i kontakt med følelser, mindre krig, mindre overgrep? Barn blir produsert kun fordi de er ønsket = mindre overbefolkning og mer ressurser, bedre miljø, en frodig jord"

.... og "noen kvinner innta rollen som overgripere og maktsyke psykopater"

(vi liker å fremstille det som det er mere overgrep og pedofili nå ... ikke faen! Det OPPDAGES mer nå.. .det er ikke nytt)

Det er en pendel. Og det som er trist , er at den er på vei tilbake. 

Problemet er at vi ikke er styrt av inteligens alene. Vi sloss hele tiden med gorilla hjernen vår og hormonbalansen vår 🙂

Endret av Druid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Druid skrev (3 timer siden):

Et klart flertall av voldtekter handler om Vold og dominering. Så lenge kvinner opplever voldtekt som traumatiserende, vil det fortsette uavhengig av menns seksuelle behov. 

Forutsetter at vi ikke lenger har et patriaki. Så lenge menns livsarv henger på kvinner, vil dette fortsette. 

Incest er ikke kjønnsavhengig. Faktisk er det en GRUNN til at Incest er tabu. Et slikt scenario kan føre til normalisering av incest. 

Litt optimistisk: man kan begrense seg til at det ikke blir seksuelt motiverte overgrep mot kvinner og barn.  Fra menn.

Naturlig nok. Så ingen av den typer oppmerksomhet og tjenester. 

Utroskap er ikke kjønns- ELLER sex fundert

Det er sannsynlig. Fra menn.

Det også. Spørsmålet er hvor mange tilfeller det EGENTLIG er av dette. 

Færre.

Det sagt, er flere av dagens kjønnsykdommer hentet fra dyreverden, og sex med dyr er ikke en unik mannlig hendelse. 

En del av resten regnes som kjønnsykdommer fordi det er den mest vanlige smitteveien, og vil bare få en annen betegnelse. 

Har du faktisk høy lyst, kan du ikke ofre den. Det er ikke hva "høy lyst" betyr.  

Bare fra en mann. Så herlig naiv. 

Skulle så gjerne tatt ferie i kroppen og hodet til en mann. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bare fra en mann. Så herlig naiv. 

Skulle så gjerne tatt ferie i kroppen og hodet til en mann. 

Denne er direkte morsom : med unntak av den siste setningen, som helt klart er en meningsytring, kan hver og en av de andre forskningsmessig OG statistisk bevises.

Det eneste naive i denne rekken er avskrivingen og hadde jeg trodd at problemet ditt var at du var kvinne, er jeg  helt enig i at du burde få en ferie i kroppen og hodet til en mann fordi det antagelig ville være en nødvendig oppvåkning 🙂 

Men siden jeg ikke tror at kvinner mangler mental kapasitet, foreslår jeg at DU leser deg opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

For et vagt spørsmål. Hvis menn i forhold ikke ville ha sex, hadde det vært forferdelig, men hvis det betyr at mange menn hadde dratt til seg slibrige blikk og fingre så hadde det jo ikke gjort noe. Hvis menn hadde vært totalt uinteressert i kvinner og aldri kikket deres vei på en slik måte at kvinner aldri fikk et håp om at de var likt eller lagt merke til, hadde de selvfølgelig syntes det hadde vært kjipt, og hadde mest sannsynlig kriget mer om oppmerksomheten deres.

Anonymkode: 7febc...271

Fra en kvinne som aldri har fått oppmerksomhet fra menn, og som kun har opplevd patetiske sjekkeforsøk rett før stengetid når det er siste sjanse og alke de pene damene har sagt nei, så kan jeg si at det går faktisk helt fint. Ikke et eneste lite sekund har jeg tenkt at jeg skal krige for menns oppmerksomhet. Hvorfor skulle jeg det? Jeg har verdi i meg selv akkurat som jeg er, selv om jeg er stygg og hat passert 40, jeg trenger ikke føle at menn synes jeg er deilig for å føle meg bra. 

Anonymkode: 5c87a...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druid skrev (29 minutter siden):

Ja. 

Altså, ser vi på de siste 50 -60  årene i vestlig verden, der vi har liberale verdier, ser vi  "bedre for menn og kvinner, mer emosjonsbasert, mer i kontakt med følelser, mindre krig, mindre overgrep? Barn blir produsert kun fordi de er ønsket = mindre overbefolkning og mer ressurser, bedre miljø, en frodig jord"

.... og "noen kvinner innta rollen som overgripere og maktsyke psykopater"

(vi liker å fremstille det som det er mere overgrep og pedofili nå ... ikke faen! Det OPPDAGES mer nå.. .det er ikke nytt)

Det er en pendel. Og det som er trist , er at den er på vei tilbake. 

Problemet er at vi ikke er styrt av inteligens alene. Vi sloss hele tiden med gorilla hjernen vår og hormonbalansen vår 🙂

Mulig verden hadde vært bedre om vi ikke hadde undertrykt vår dyriske side? 

men som min favoritt etiker sa for noen århundrer siden «det som skiller en mann fra en hund er at hunden forgriper seg på alle på alle tispene den møter på sin vei, mens en mann går ikke bort å voldtar en hver kvinne den ser på sin vei»

voldteksmenn i den vestlige verden er fullstendig klar over at de begår en kriminell handling, og vil ikke risikere den allmennpreventive straffen den medfører. I tillegg til skammen, offentlig ydmykelser osv. motalliansen til dette vil påføre kvinner den samme skammen med å påstå at kvinner ofte lyger om overgrep for å sverte menn. Ingen friske kvinner ville noensinne anklagd en mann feilaktig å risikert skammen det medfører og ingen normal oppegående mann ville voldtatt en kvinne med tanke på konsekvensene.

desverre virker det som menn og kvinner har totale ulike syn på seksualitet og behov for dette. Menn blir styrt av sine seksuelle lyster fordi de fra naturen side skal produsere så mange avkom som mulig, kvinner derimot sitt instinkt er å overleve og forsørge eget avkom, det er lettest med minst mulig.

hvorfor trumfer fremdeles mennenes dyriske behov kvinners? Ikke særlig bra for planeten at vi er altfor mange, ikke bra for noen av oss. Hadde menn og kvinner hatt ingen seksuelle grenser hadde vi utslettet oss selv for lengst.

Anonymkode: 21fde...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...