AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #21 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I dette scenarioet er menn 100% aseksuelle. Hva gjør du da Anonymkode: a80b4...c2e Det hadde vært en gledens dag, da hadde vi sluppet å bli voldtatt! For kvinner er det bare å ta turen inn døra på kondomeriet, det er mye fint i plast! Hvis menn er redd befolkningen skal dø ut, så kan de runke i en kopp og man kan lage barn uten sex. Anonymkode: 36d8f...9b8 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #22 Del Skrevet 19. november 2024 Virrevirrevapp skrev (9 minutter siden): Det eneste som ville plagd meg var om kjæresten ikke ville ha sex lenger. Med andre menn er der jo en FORDEL om de ikke vil ha sex med meg... Kjæresten din er inludert. Dette scenarioet gjelder alle menn. Anonymkode: a80b4...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #23 Del Skrevet 19. november 2024 Verden ville blitt tryggere. Det ville blitt mindre kjønnsykdommer og følgeskader fra det.😄 Anonymkode: 670c1...731 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 19. november 2024 #24 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I dette scenarioet er menn 100% aseksuelle. Hva gjør du da Anonymkode: a80b4...c2e Tror helt ærlig jeg ville følt meg lettet, jeg ville følt meg trygere når jeg gikk ute på kvelden, når jeg møtte nye menm og kansje tryg nok til å reise allene på ferie! Hadde nok føltes trist også, men føler mest på tryghetsfølelse når jeg tenker på det. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 19. november 2024 #25 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjæresten din er inludert. Dette scenarioet gjelder alle menn. Anonymkode: a80b4...c2e For å snu på det, hva kunne vi ha gjort? Kvinner er ikke avhengige av menn slik du ser for deg. Klart det er individuelle forskjeller. Jeg hadde savnet kjæresten men jeg vet av erfaring at jeg får til akuratt det jeg vil alene. Inkuldert det å bli tilfredsstilt seksuelt. Vi er allerede på god vei med at flere og flere kvinner ønsker barn med donor for å slippe å forholde seg til menn. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 19. november 2024 #26 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjæresten din er inludert. Dette scenarioet gjelder alle menn. Anonymkode: a80b4...c2e Hvis jeg kunne valgt å leve i verden slik den er nå, eller å leve i en verden hvor alle menn er aseksuelle... så hadde jeg faktisk valgt at menn skulle være aseksuelle. Dessverre så er menn sin seksualitet mer negativ enn positiv. Sorry, not sorry! 22 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #27 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva tror du kvinner hadde gjort hvis menn sluttet å ville ha sex med dem? Anonymkode: a80b4...c2e Ikke noe? Gått kledd akkurat som vi ønsket? Følt seg trygge døgnet rundt? Hatt mindre angst? Kanskje det også hadde blitt fred på jorda Anonymkode: 201bd...8e1 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #28 Del Skrevet 19. november 2024 Hva tror du? Hadde fortsatt å onanere, når behovet kom, og ellers levd som idag? Anonymkode: 57d39...4a0 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #29 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kjæresten din er inludert. Dette scenarioet gjelder alle menn. Anonymkode: a80b4...c2e Det hadde vært verdt friheten for meg. Greier fint å stimulere meg selv, ved behov. Anonymkode: c2026...3a9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #30 Del Skrevet 19. november 2024 Kule kommentarer (Ett år senere uten sex) "HVA SØREN FEILER MENNENE!!!? HVEM TROR DE AT DE ER!!??" Anonymkode: a80b4...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #31 Del Skrevet 19. november 2024 Plutselig hadde kvinner fått orgasme hver gang det skjedde noe seksuelt,og de hadde sluppet å tenke på hvordan de ser ut nakne 😅 Det hadde gått veldig fint. Anonymkode: ca71a...c3b 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #32 Del Skrevet 19. november 2024 Tror ikke at dette noen gang ville skjedd. Men som et tankeeksperiment; jeg tror ikke det ville skjedd særlig mye. Kvinner har vært ansvarlig for sine egne orgasmer i ganske mange år, og tror de hadde hatt det bedre. Spesielt mye bedre siden jeg også antar at om men slutter å ha sex, så slutter de også å voldta. Men jeg tror det nok er mer sannsynlig at det omvendte skjer med 4B bevegelsen i USA. Og jeg tror det kan ha konsekvenser; noe ala Handmaids tale konsekvenser 😬 Anonymkode: 9d682...437 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #33 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): I dette scenarioet er menn 100% aseksuelle. Hva gjør du da Anonymkode: a80b4...c2e Det hadde vært en nydelig verden! Tenk på alle barna som hadde hatt en lykkelig barndom uten overgrep! Alle som ikke hadde blitt utsatt for traficking, seksuell misbruk, voldtekt og gudane vet hva menn er i stand til å gjøre. Og det er mot mennesker. Hva de gjør mot dyr seksuelt er ikke nevnt. Menns seksualitet ødelegger så mange liv! Anonymkode: 201bd...8e1 21 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 19. november 2024 #34 Del Skrevet 19. november 2024 Tror ganske mange av oss bare ville levd videre som vanlig. Ikke misforstå. Jeg liker sex med mannen. Men jeg trenger det ikke for å være glad og fornøyd. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #35 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kule kommentarer (Ett år senere uten sex) "HVA SØREN FEILER MENNENE!!!? HVEM TROR DE AT DE ER!!??" Anonymkode: a80b4...c2e Alle kvinner jeg kjenner har gått flere år uten sex, fordi de ikke har møtt en potensiell kjæreste. Gikk selv fint to år uten å røre en mann. Savnet kos iblant, men det gikk jo over. Anonymkode: ca71a...c3b 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #36 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Kule kommentarer (Ett år senere uten sex) "HVA SØREN FEILER MENNENE!!!? HVEM TROR DE AT DE ER!!??" Anonymkode: a80b4...c2e Du må være mann 😅 Trygghet og frihet trumfer sex any day. Trenger man nærhet, kan man få en god klem av hvemsomhelst 😉 Anonymkode: c2026...3a9 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #37 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kule kommentarer (Ett år senere uten sex) "HVA SØREN FEILER MENNENE!!!? HVEM TROR DE AT DE ER!!??" Anonymkode: a80b4...c2e Det er flere år siden jeg hadde sex med en mann. Der går helt fint det. Og til informasjon, når jeg er i forhold har jeg større sexlyst enn mennene. Det er ikke slik at jeg er aseksuell, tvert i mot Anonymkode: 201bd...8e1 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 19. november 2024 #38 Del Skrevet 19. november 2024 I dette latterlig tåpelige scenarioet ditt så hadde trolig de kvinnene som ikke klarte å leve uten sex begynt å ha sex med andre kvinner som ikke kunne leve uten sex. Resten av oss hadde trolig hatt en ganske vanlig tilværelse med små øyeblikk med frustrasjon og savn. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #39 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mennene var villig til å donere sperm i spermbank for å forhindre at menneskeheten dør ut. That's it. Anonymkode: a80b4...c2e Hvis de er 100% aseksuelle som du skriver rett ovenfor, så er det jo umulig for slike menn å få reisning på penis som de jo må ha for å kunn runke ut sin donasjon av spermier? Anonymkode: 28435...961 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #40 Del Skrevet 19. november 2024 Hadde vært litt kjipt å ikke ha sex med kjæresten, men hadde jo ikke vært krise liksom. Sex er mer en fin bonus og ikke noe jeg må ha for å trives 😊 Som singel hadde det ikke betydd noe som helst. Samme om det er 1 eller 10 år. Sex er noe jeg har lyst på når jeg er i forhold. Anonymkode: 0b15b...764 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå