AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:09 #61 Del Skrevet tirsdag kl 14:09 Kollektiv tar utrolig mye lengre tid og er generelt altfor dyrt. Anonymkode: f0d1d...94c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet tirsdag kl 21:36 #62 Del Skrevet tirsdag kl 21:36 Jobber stort sett hjemmefra, men når jeg må på kontoret kjører jeg alltid bil. Klarer absolutt ikke kollektivt, sitter mye heller i bilen i kø og nyter en kaffe&musikk. Absolutt ikke bekymret for co2.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet tirsdag kl 21:46 #63 Del Skrevet tirsdag kl 21:46 Fordi jeg elsker å kjøre bil, det er den beste alenetiden jeg har ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:48 #64 Del Skrevet tirsdag kl 21:48 Jeg tar buss, men jeg hater hvert eneste bidige sekund. Jeg bor relativt sentralt, arbeidsplassen er i en stor by og jeg har «ekspressbuss». Bussen er imidlertid veldig dyr, det er aldri sitteplasser, folk hoster og harker, jeg blir bilsyk og det er som regel kø/rushtrafikk. Det er varmt, klamt, trangt og grusomt. Eneste grunnen til at jeg tar buss er at parkering ikke er dekket av arbeidssted, og parkering ville kostet meg en ca en kvart månedslønnen (ja, litt på spissen - men det er svindyrt her jeg bor i park.hus). Hadde det ikke vært så dyrt hadde jeg kjørt med den aller beste samvittighet (har elbil). Anonymkode: 18c33...a1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:54 #65 Del Skrevet tirsdag kl 21:54 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg lurer på hvorfor du som kan ta kollektiv til jobb, istedenfor kjører bil? Bryr du deg om at du bruker mer Co2 enn andre, og hva skulle fått deg til å endre valg av transport om til kollektiv igjen? Jeg kjører bil selv, så jeg klandrer ingen.🤗 Anonymkode: 36e0a...b2d Bil tar 20 minutter, buss mer enn en time. Sykkel ca 40 minutter + dusjing om sommeren. Det blir mest bil, med sykkel på solid andreplass. Anonymkode: 51b13...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:54 #66 Del Skrevet tirsdag kl 21:54 Jeg har ingen interesse av å sitte på buss og tog. Har aldri brukt kollektiv til jobb, skal aldri gjøre det heller. For de som lurer så kan jeg si det jeg bruker av diesel er fint lite og bryr meg ikke. Anonymkode: c3875...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:18 #67 Del Skrevet tirsdag kl 22:18 Kunne ikke falle meg inn å vente på en stappfull buss. Sitte trangt ved siden av ukjente. Irritere meg over dårlige bussjåfører som kjører ubehagelig. Bruke mye lengre tid på turen. Måtte gå til og fra stoppested i all slags vær. Når jeg kan; Gå få meter ut i garasjen. Sette meg inn i en varm bil. Sette på favorittmusikken min og kjøre til døra på jobb. ❤️ Anonymkode: 89d41...41c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:40 #68 Del Skrevet i går, 00:40 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg lurer på hvorfor du som kan ta kollektiv til jobb, istedenfor kjører bil? Bryr du deg om at du bruker mer Co2 enn andre, og hva skulle fått deg til å endre valg av transport om til kollektiv igjen? Jeg kjører bil selv, så jeg klandrer ingen.🤗 Anonymkode: 36e0a...b2d Nei bryr meg ikke om Co2. Jeg kjører fordi det er raskere enn å ta kollektivt. Hadde kjørt selv om det ikke var det, Hater å være så tett på fremmede folk som man dessverre er på kollektiv Anonymkode: ad294...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:59 #69 Del Skrevet i går, 00:59 Jeg trenger å være helt "fri", altså kunne komme meg avgårde nøyaktig når jeg vil, uten å være avhengig av å følge busstider. Samt at det hender at jeg drar i butikk ol etter jobb, og orker ikke å drasse med poser og varer på bussen. Når jeg er ferdig på jobb så må jeg bare ha mulighet til å dra når jeg er klar. Jeg er sykepleier i kommunen, og jobber med folk hele dagen, både ute hos pasienter, og på kontoret, og når jeg er ferdig for dagen er jeg helt kjørt, og trenger den tiden for meg selv. Iflg googlemaps er det 7min å kjøre og 12min med buss, så det er ikke så langt i det minste🤷♀️ Å gå er ikke et alternativ. Anonymkode: c72f2...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:56 #70 Del Skrevet i går, 05:56 Jeg er allergisk not mennesker. Anonymkode: fb021...129 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:43 #71 Del Skrevet i går, 06:43 1. Bussrutene er lagt opp for folk som skal reise fra utkantene av kommunen og inn til sentrum om morgenen. Jeg skal motsatt vei, og da kan jeg velge mellom å komme 1 time før arbeidsdagen min begynner eller 2,5 timer for seint. Hjem igjen må jeg vente 1-2 timer før det går buss. Jeg kan selvsagt begynne en time tidligere, men jeg har oppgaver som skal utføres på bestemte tidspunkt på visse dager, så da blir det en del dødtid, og jeg blir ikke ferdig tidligere. 2. Det tar like lang tid å gå til nærmeste busstopp som å kjøre bil helt til jobb. Skulle gjerne tatt buss om høsten og vinteren, for jeg hater å kjøre når det er mørkt. Anonymkode: 9e6d3...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:55 #72 Del Skrevet i går, 06:55 Det går ikke lokalbuss her jeg bor, ikke tog heller. Anonymkode: b82b8...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:24 #73 Del Skrevet i går, 07:24 Kjører pga tidsbruk. Med kollektivt må jeg bytte underveis, og da tar turen ca 1 time og 50 min. ink 10 min gange til holdeplass. Med bilen bruker jeg ca 40-45 min. Om sommeren sykler jeg og bruker da ca 1,5 time, tar nesten like lang tid som kollektivt men gjør ihvertfall godt for kropp og sjel. 🙂 Anonymkode: f7281...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:30 #74 Del Skrevet i går, 07:30 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg lurer på hvorfor du som kan ta kollektiv til jobb, istedenfor kjører bil? Bryr du deg om at du bruker mer Co2 enn andre, og hva skulle fått deg til å endre valg av transport om til kollektiv igjen? Jeg kjører bil selv, så jeg klandrer ingen.🤗 Anonymkode: 36e0a...b2d Jeg trenger ikke å dra innover byn ofte. Men her om dagen skulle vi på teater, jeg tenkte da at vi kunne jo hoppe på bussen. Det ville ha kostet meg 300 kr... Mye rimeligere å bare betale bom, bensin og drift av bilen de 20 minuttene det tar å kjøre frem og tilbake. Ja, til og med billigere inkludert de 100 kronene det kostet i parkering. Har rett og slett ikke råd til det. Anonymkode: 3a8b6...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:34 #75 Del Skrevet i går, 07:34 Fordi jeg bruker 20 minutter i bil og nesten 90 med buss. Når jeg skal hjem igjen må jeg vente nesten 20 minutter på bussen først. Bor to mil sør for Trondheim, betaler heller bompenger enn å sitte tre timer på buss hver dag. Anonymkode: e2dab...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå