Gå til innhold

Dere som feirer bursdag til hunden, kake?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg feirer alltid bursdagen til hunden, med kake og leke/godbit. Og tar alltid en tur med han i dyrebutikkene den dagen.

Til dere andre som lager kake til hunden, hva lager du?

Jeg trenger litt inspirasjon ☺️ gjerne kake som kan stekes, det hadde vært litt koselig å laget🤩 fant ikke så mye på nettet, det er helst bare våtfor kake der. Og jeg vil helst ha noe som ikke er våtfor, for det får han jo til vanlig.

Anonymkode: 78643...285

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke laget kake som kan stekes, men du kan jo google hjemmelagde godbiter også lage det til kake i stedet for å kutte det opp i små biter.

Ellers laget jeg en kul kake til min hund ene bursdagen som besto av følgende:

Kakebunn skjært ut av brødskive
Fyll: Et lag våtfor og et lag rå kjøttdeig
Krem: Tubeost
Pynt: Dreamies (kattegodbiter) og Schmakos (tyggepinner til hund). 
Schmackos revet over som "sjokoladestrø"

Kake2.jpg

Kake1.jpg

Endret av Tabris
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke laget kake som kan stekes, men du kan jo google hjemmelagde godbiter også lage det til kake i stedet for å kutte det opp i små biter.

Ellers laget jeg en kul kake til min hund ene bursdagen som besto av følgende:

Kakebunn skjært ut av brødskive
Fyll: Et lag våtfor og et lag rå kjøttdeig
Krem: Tubeost
Pynt: Dreamies (kattegodbiter) og Schmakos (tyggepinner til hund). 
Schmackos revet over som "sjokoladestrø"

Kake2.jpg

Kake1.jpg

Stilig! Skikkelig kake altså hehe🤩 fallt nok i smak hos hunden kan jeg tenke meg😊 takk for tips!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å lage "grillspyd", trer vekselvis på f.eks fiskekake, mager pølse, ost, eplebiter eller store blåbær. Alltid suksess :)

Også innpakket gave siden halve gleden er å ødelegge papiret 😆

Anonymkode: b5316...578

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Pleier å lage "grillspyd", trer vekselvis på f.eks fiskekake, mager pølse, ost, eplebiter eller store blåbær. Alltid suksess :)

Også innpakket gave siden halve gleden er å ødelegge papiret 😆

Anonymkode: b5316...578

Haha ja ikke sant, her pleier jeg også å pakke inn gave😂

Takk for tips! Det var jo genialt🤩

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stekte vafler,smurte vaffelen med tykt lag leverpostei,la tørrforbiter oppå leverpostei,så en ny vaffelplate (lokk), smurte den med leverpostei, snudde vaffelplaten slik at den påsmurte siden kom ned på tørrforbitene. Så skjærte jeg opp vaffelen mellom hjertene,og delte hvert vaffelhjerte i 2. Så klar til servering i delikate mini-"kake"-biter. Hun elsker det😋😋

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg laget Pupcakes med banan, peanøttsmør og naturell yoghurt, toppet med leverpostei og godbit 😅

Anonymkode: 35bd4...59b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feirer ikke akkurat bursdagen til hundene, men de får et sunt tyggebein av meg på dagen sin.

Ser det er mange som bruker leverpostei når de lager kake til hunden. Det er ekstreme mengder med salt og krydder i leverpostei og anbefales ikke å gi til hunder.

Anonymkode: 15c42...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrlegen anbefalte det til oss, av og til bare, ikke hele tiden. Vi kjøper kun den vanlige typen på gul metallboks og blander med sunn tørrfor av beste kvalitet. 😊 Ikke den andre typen som er oval med plastikklokk på, er nok sikkert mer krydder iden. Hundekake får hun kun noen få ganger i løpet av året,så det går bra 😊.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fugl fønix skrev (15 timer siden):

Jeg stekte vafler,smurte vaffelen med tykt lag leverpostei,la tørrforbiter oppå leverpostei,så en ny vaffelplate (lokk), smurte den med leverpostei, snudde vaffelplaten slik at den påsmurte siden kom ned på tørrforbitene. Så skjærte jeg opp vaffelen mellom hjertene,og delte hvert vaffelhjerte i 2. Så klar til servering i delikate mini-"kake"-biter. Hun elsker det😋😋

Den var genial🤩 jeg får gjøre det neste gang!☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg laget Pupcakes med banan, peanøttsmør og naturell yoghurt, toppet med leverpostei og godbit 😅

Anonymkode: 35bd4...59b

Genialt🤩 har du hele oppskriften?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fugl fønix skrev (4 minutter siden):

Dyrlegen anbefalte det til oss, av og til bare, ikke hele tiden. Vi kjøper kun den vanlige typen på gul metallboks og blander med sunn tørrfor av beste kvalitet. 😊 Ikke den andre typen som er oval med plastikklokk på, er nok sikkert mer krydder iden. Hundekake får hun kun noen få ganger i løpet av året,så det går bra 😊.

Jeg bruker også leverpostei i ny og ne. Fryser på slikkematte så bruker de litt tid på det, helt genialt🤩

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun pleier å få en bitteliten burger fra burger king. Og krone selvsagt.

Anonymkode: 54aa0...cfa

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Feirer ikke akkurat bursdagen til hundene, men de får et sunt tyggebein av meg på dagen sin.

Ser det er mange som bruker leverpostei når de lager kake til hunden. Det er ekstreme mengder med salt og krydder i leverpostei og anbefales ikke å gi til hunder.

Anonymkode: 15c42...72d

Det gjør ikke noe å gi leverpostei, så lenge det ikke blir for ofte. Hunder tåler litt salt en sjelden gang.

Men det bør absolutt ikke inngå som del av hundens hverdagskost.

Leverpostei er det absolutt beste min hund vet, så jeg bruker det som belønning til nødinnkalling med fløyte. Går måneder mellom hver gang jeg bruker det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tassen kunne håndtere kniv og gaffel skulle den faen tute fått vært med på å ete ribbe ved bordet i år. Litt kjedelig hund dessverre, avholds er den også..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...