AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #1 Skrevet 19. november 2024 Noen som vet? Jeg sliter med å vite hva jeg egentlig kan spise... lasagne? Pizza er ikke aktuelt? Kun , lys loff, kokt skinke, kylling , yoghurt.. ? Anonymkode: 3bbc8...e0b
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #2 Skrevet 19. november 2024 Ring avdelingen som skal utføre koloskopien og hør. Bedre å få det fra dem enn tilfeldige på nett. Anonymkode: 89f34...34c 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #3 Skrevet 19. november 2024 Mener å huske at man skulle unngå korn 2 eller 3 dager før undersøkelse. Dagen før så kan man spise fram til kl 12:00, og skal holde seg unna produkter som inneholder melk etter det. Jeg gjorde det igrunnen enkelt å spiste toast de siste dagene før undersøkelse. Anonymkode: 08e65...425 2
petterm Skrevet 20. november 2024 #4 Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Noen som vet? Jeg sliter med å vite hva jeg egentlig kan spise... lasagne? Pizza er ikke aktuelt? Kun , lys loff, kokt skinke, kylling , yoghurt.. ? Anonymkode: 3bbc8...e0b Du har vel fått innkalling med instruks for hva du kan spise, drikke og hvordan du skal tømme tarmen? Pass på å drikke nok ved tømming av tarmen. Da går det lettere.
Snublefot62 Skrevet 20. november 2024 #5 Skrevet 20. november 2024 Følg skrivet som du fikk ved innkalling. Er du i tvil ringer du avdelingen som står oppført i innkallingen.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #6 Skrevet 20. november 2024 Spiste vanlig uken før, men i forbindelse med tømming var det suppediett. Anonymkode: 16d73...00f
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #7 Skrevet 20. november 2024 Du kan spise alt som vanlig utenom hele korn fra et par dager før, så da kan du bytte fra et brød med hele korn til type kneip eller et grovbrød som bare ikke har hele korn i seg. Enkelt og greit. Dagen før undersøkelsen står det nok i innkallingsbrevet at du skal spise en lett frokost og så kun klare væsker resten av dagen. Klare væsker kan være buljong, appelsinsaft, vann, te, brus etc. Men du må lese innkallingsbrevet! Anonymkode: f95ac...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå