Kokkilokki Skrevet 19. november 2024 #1 Skrevet 19. november 2024 Nå er jeg lei av å betale tusenvis for farging hos frisøren. Tenkte å prøve meg på å farge etterveksten med Korres-hjemmefarge. Vet at hvis man farger brunt over bleket hår kan det bli grønt.. Men hva om man farger brunt over rødtone, vil det gå bra? Lurer også på om det er mulig å "spare ut" striper av fargen jeg allerede har for å få spill i håret? Litt som å plukke ut striper med hette, bare motsatt på en måte😅 Altså unngå at deler av håret får farge. Kan jeg dekke striper av håret med balsam feks, eller vil det ikke bli bra? Alle råd mottas med stor takk!😀
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #2 Skrevet 19. november 2024 Dette hørtes modig ut, men rapporter gjerne tilbake og lær oss andre 😅 Anonymkode: 95bcd...152
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #3 Skrevet 19. november 2024 Lykke til! Anonymkode: 0aed5...a10
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #4 Skrevet 19. november 2024 Det finnes masse videoer på youtube du kan se på og få bra tips og triks. Anonymkode: 91d34...bfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå