AnonymBruker Skrevet 19. november #1 Del Skrevet 19. november Hva slags vaskemidler er best når man skal vaske flanell sengesett? Jeg synes de blir så stive når jeg vasker dem. De er bløte før jeg vasker dem for første gang men så blir de stive. Anonymkode: 09f0f...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #2 Del Skrevet 19. november Har du tørketrommel? Anonymkode: 90738...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #3 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du tørketrommel? Anonymkode: 90738...a6c Nei dessverre Anonymkode: 09f0f...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #4 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du tørketrommel? Anonymkode: 90738...a6c Blir det ikke bløtt uten tørketrommel? Anonymkode: 09f0f...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 19. november #5 Del Skrevet 19. november Jeg bruker vanlig flytende omo og tøymykner. Har tørketrommel, men merker ikke så stor forskjell på om det tromles tørt eller tørker på snor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #6 Del Skrevet 19. november Skal du ha myke håndklær og sengetøy må du ha tørketrommel. Men alt blir mykt ved bruk. Anonymkode: 40c5a...d04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #7 Del Skrevet 19. november Alt blir alltid mye mere mykt med tørketrommel. Jeg har ikke det nå (dessverre, skulle gjerne likt å ha) men bruker omo flytende og milo tøymykner (til allt tøy, ikke bare ull) og resultatet blir jo ikke så mykt som ved tørketrommel men det blir ikke stivt og hardt heller. Anonymkode: 660b0...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå