Gå til innhold

Gjør små ting for å irretere kollega.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lik bakgrunn, vi er et team men en har bestemt at hen er sjefen. Og «bestemmer» at vi alle skal gjøre ting på hen måte om det er flere måter å gjøre ting på. For å bevare roen og siden resultatet blir det samme føyer vi oss for det meste. Men det bare eskalerer og eskalerer. Jeg søkte om noe nytt utstyr jeg trenger, men hen stoppet da søknaden ved å ringe sjefen og si vi trenger ikke dette vi kan fikse det på denne og denne måten. En måte som er ekstremt tungvint. Men siden det ikke koster penger så ble det sånt. Tenkt vaskemaskin kontra håndvask i bekken. Dette ble for meg det siste strået. Og jeg gjør små ting som jeg vet driver hen til vanvidd men er min smålige hevn. Er ikke bra men jeg er så sinnsykt lei av dette. Eks tenk hen har gjort klar noe som krever et antall ting. Jeg tar bort en ting og legger til en annen. Nok til at hen blir småsur men ikke noe som ødelegger noe. Hvordan slutter jeg. Føler meg smålig og ond men syntes samtidig det er litt gøy…  

Anonymkode: a6709...583

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du oppfører deg som en unge.

Da forstår jeg at den voksne på teamet tar styringen. 

Anonymkode: d59e5...015

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du må bare slutte med det her. Du og han ødelegger virkelig for de andre på teamet. 

Du har valgt å synke ned til hans nivå, så noe rett til å klage har du ikke. 

Anonymkode: 803ad...6cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eks tenk hen har gjort klar noe som krever et antall ting. Jeg tar bort en ting og legger til en annen. 

Anonymkode: a6709...583

Du kommer ikke til å bli så lenge på det teamet hvis du fortsetter sånn.

Anonymkode: 70337...633

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste post på KG blir at ingen liker deg på jobb,men klarer ikke å forstå hvorfor.

Anonymkode: 906db...5fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal slutte å være barnslig og heller en prat med denne sjefen over dere hvis dette er et så stort problem for teamet som det virker som her 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...