Gå til innhold

Når dere men. sier at dere vil ha en søt dame, hva legger dere i det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså hver gang jeg overhører dere snakke om damer, hører jeg at dere vil bli sammen med en søt dame. Hva mener dere med det? Er det væremåte, er det visuelt? Hva er det dere egentlig ser for dere?

Anonymkode: 8fa0f...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vel menn som foretrekker at damene er yndige og pike aktige.noen ganger er det litt rødt flagg for de blir intimidert av modne damer som har autoritet da. 

Anonymkode: e49a4...0b5

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den søte sorten og blir ofte sjekket opp av menn jeg overhodet ikke vil ha inn i livet mitt. Slike som garantert vil ha meg på kjøkkenet og tror jeg vil gjøre alt for dem fordi jeg er så "snill og søt".

Anonymkode: dc79c...d57

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Altså hver gang jeg overhører dere snakke om damer, hører jeg at dere vil bli sammen med en søt dame. Hva mener dere med det? Er det væremåte, er det visuelt? Hva er det dere egentlig ser for dere?

Jente aktig.

Anonymkode: 1cbf7...446

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde syns det var direkte ekkelt om en av mine kompiser skulle sagt de ønsket seg en 'søt jente'. Er noe veldig 'barn' over det. Spørs selvfølgelig hvor gamle disse mennene er. Forskjell på om han er 22 og 45. Har forøvrig selv aldri villet ha en søt jente, jeg liker kvinner med litt bein i nesa. Ikke at de ikke kan være søte, det bare er ikke det første adjektivet jeg hadde brukt. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Søt = leken, godt humør, snill.

Anonymkode: bbbe4...736

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 9.05):

Dette er vel menn som foretrekker at damene er yndige og pike aktige.noen ganger er det litt rødt flagg for de blir intimidert av modne damer som har autoritet da. 

Anonymkode: e49a4...0b5

Ville ikke brukt ordene yndige og pikeaktige, men jeg styrer unna eldre, tatoverte sleivkjefta damer som har hatt seg med alt for mange menn. Eller modne damer som du kaller dem. Autoritet = maskulint. Vi blir ikke intimidert av maskuline kvinner, vi vil bare ikke ha noe med dem å gjøre. Yngre jenter som er feminine er å foretrekke. Gjerne vær suksessfull daglig leder på jobben, men skal du ha på deg buksene på første date også blir det ikke en andre date. 

Anonymkode: a4a7b...5bd

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 11.13):

Jeg er av den søte sorten og blir ofte sjekket opp av menn jeg overhodet ikke vil ha inn i livet mitt. Slike som garantert vil ha meg på kjøkkenet og tror jeg vil gjøre alt for dem fordi jeg er så "snill og søt".

Det er det som er kvinners oppgave

Anonymkode: daaaa...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En søt dame har et ansikt med lite rynker, fint hår og et fint smil. Om dem er tynn eller normal \overvektig har ikke så mye å si, er ofte ansiktet man ser på når man sier søt.

Anonymkode: 9c72f...739

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er det som er kvinners oppgave

Nei, det er din oppgave det, din kokk.

• Liker 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nei, det er din oppgave det, din kokk.

Nei. Kvinners fremste oppgave er å føde og oppdra barn og sørge for husarbeidet, menns oppgave er å forsørge familien. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 7.46):

Det handler om fremtoning og oppførsel.

Søt dame

Sarah_Paulson_by_Gage_Skidmore_2.thumb.jpg.84a477f07adda240708be4e3536c91e0.jpg

Ikke søt dame

standard_NTB_NR_pw1zX134.thumb.jpg.fc4bef556bc336526e7c3356afb312bd.jpg

Anonymkode: c3906...058

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor er hun øverste søt dame og ikke Sigrid Bonde Tusvik søt? Er hun for maskulin?

Anonymkode: 04c56...480

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil si at "søt" indikerer at du har lyst til å gi henne en stor og god klem, og kanskje cuddle under dyna mens vi følger halvsløvt med på noe lettbent på TVen.

Hva som leder til den ideen trenger kan godt være hovedsakelig basert på indre kvaliteter som en følelse av å passe sammen.

Min forståelse er at "søt" ikke egentlig er seksuelt ladet, men innebærer et ønske om en litt mer personlig tilknytning (i motsetning til når noen er "sexy").

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Feminin.

Mange menn liker damer med "bein i nesa" og hele den greia der. For min del er det helt turn off. 

At noen ikke liker det er helt likegyldig for meg.

Finnes mange feminine søte damer der ute. 

Anonymkode: 39e20...b19

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 13.40):

Ville ikke brukt ordene yndige og pikeaktige, men jeg styrer unna eldre, tatoverte sleivkjefta damer som har hatt seg med alt for mange menn. Eller modne damer som du kaller dem. Autoritet = maskulint. Vi blir ikke intimidert av maskuline kvinner, vi vil bare ikke ha noe med dem å gjøre. Yngre jenter som er feminine er å foretrekke. Gjerne vær suksessfull daglig leder på jobben, men skal du ha på deg buksene på første date også blir det ikke en andre date. 

Anonymkode: a4a7b...5bd

Nei for damer skal jo ikke være kåte eller ha lyst på sex. Men du tar av deg buksa hvis dama gjør det eller? Gris. Faen så lei menn. 

Anonymkode: fd61d...315

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 15.01):

Nei. Kvinners fremste oppgave er å føde og oppdra barn og sørge for husarbeidet, menns oppgave er å forsørge familien. 

Jeg er fryktelig god på å forsørge familier trass i damekroppen min, bedre enn omtrent 80 % av menn regna i kroner og øre og arbeidskapasitet. Heldigvis er mannen min god på barnepass og matlaging.

Anonymkode: f2921...077

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...