Gå til innhold

Hvorfor vil ikke katten ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flyttet sammen med mann og katt i nytt hus. Katten var inne de første par ukene, men er egentlig utekatt og har vært mye ute etter den første perioden. Sovd ute på utemøblene, susa rundt i nabolaget (hadde halsbånd med gps) osv. Var stort sett inne for å spise og så rett ut. Nå er mannen borte på reise. I går sovnet jeg på sofa og våknet med katten som hadde lagt seg til rette v siden av. I morres var katten inne på kontoret i andre etg der kloremøbelet står og nå har jeg vært nede i stua, med katten på samme rom og fryst rævva av meg med åpen stuedør i tilfelle det er noe galt med katteluken (mannen skiftet batteri før han dro men jeg vet at katteluken har skurret litt når katten skulle inn noen ganger) er litt redd for at han skal tisse seg ut inne et sted hvis han bare sitter inne for nå driver han og snorker under bordet. Hva gjør jeg, dette er unormalt, kan det være fordi det er kaldt? Eller savner han mannen og tisser på alle møblene snart?

Anonymkode: a9afd...387

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kan ha oppøevd noe ute som har skremt den. Har du blitt med pus ut? 

Anonymkode: 31783...878

Skrevet

Kaldt, eller at han vil beskytte nykomlingen i hus 😊 Spiser og drikker han som normalt? Holder han pelsen ren og pen? Hvis ikke kan dere høre med dyrlegen. Vi har gratis videosamtaler til veterinær gjennom katteforsikringen.  

Anonymkode: af418...c16

Skrevet

Katter liker ikke kulde. 

Anonymkode: 78c07...bb8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Der er en slem katt i nabolaget. Eller slemme drittunger som plager den. 

Anonymkode: 52ba3...741

Skrevet (endret)

Du trenger ikke ha døra åpen hvis du har katt. Katter sier fra når de vil ut. 

Jeg ser for meg at katten har lagt ut innlegg på et katteforum. -"Hvorfor sitter mamma på stua med døra åpen når det er så kaldt?"

Endret av Meowmere
  • Liker 1
Skrevet

Katten er stort sett kjempeskeptisk til meg og datter (18 år og rolig) så ganske uvanlig at den er inne så lenge og ved siden av oss når ikke mannen er her. Bare fint altså, men lurer på hva som er grunnen for dette er ikke vanlig for katten.

Anonymkode: a9afd...387

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...