AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #1 Skrevet 19. november 2024 Hver gang jeg snakker frempå om at jeg trenger stabilitet , nærhet og etterlyser et vi , så spøker kjæresten det vekk. Sitter med mye negative tanker og føler han tar meg for gitt. Gjør jeg det slutt hanker han meg inn. Er redd for selvrespekten . Hva gjør jeg ? Anonymkode: a51a4...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #2 Skrevet 19. november 2024 Bli. Det blir sånn uansett hva vi råder deg til. Anonymkode: 7a826...931
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #3 Skrevet 19. november 2024 Blir du ikke møtt på følelser og behov så er det ikke den rette for deg. Snakker av erfaring og har brukt mange år på slikt selv. Du mister deg selv gradvis og til slutt blir du en skygge av deg selv. Møter han deg ikke på noe av det du vil, ikke let hos han. Søk i deg selv hva du vil ha og hva du står for. Anonymkode: 89230...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #4 Skrevet 19. november 2024 Han er tydelig feil for deg. For din egen selvrespekt så bør du gå. Og det tror jeg du vet godt selv også. Anonymkode: 34bbc...263
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #5 Skrevet 19. november 2024 følelsen av verdi er noe du har, ikke noe andre gir deg, følelsen av å ikke være noe verdt som en følge av oppførselen til den andre er ikke noe du enkelt kan endre om dialog ikke fungerer. Anonymkode: f109e...aac
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #6 Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hver gang jeg snakker frempå om at jeg trenger stabilitet , nærhet og etterlyser et vi , så spøker kjæresten det vekk. Sitter med mye negative tanker og føler han tar meg for gitt. Gjør jeg det slutt hanker han meg inn. Er redd for selvrespekten . Hva gjør jeg ? Anonymkode: a51a4...2c2 Hektet. Du er hektet. Du ER i et forhold, stabilitet, et vi, trygghet er det du skal føle. Gjør du ikke det så mangler noe, enten hos ham, deg, eller ofte begge. Hos deg mangler evnen til å sette strek og si "jeg får ikke det jeg søker, bye bye". Anonymkode: 5cada...587
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #7 Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hver gang jeg snakker frempå om at jeg trenger stabilitet , nærhet og etterlyser et vi , så spøker kjæresten det vekk. Sitter med mye negative tanker og føler han tar meg for gitt. Gjør jeg det slutt hanker han meg inn. Er redd for selvrespekten . Hva gjør jeg ? Anonymkode: a51a4...2c2 Du har jo allerede mistet selvrespekten når du ikke gjør det slutt fordi han hanker deg inn, du må ta ansvar for ditt eget liv. Anonymkode: d1ac8...13e
PM75 Skrevet 19. november 2024 #8 Skrevet 19. november 2024 Hva får du ut av forholdet av positive ting i livet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå